-Pondus- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har en Barton 2500 som er klokket til 2088 med 170x12.5-13 og kjører vcore i 1.625,er dette for lavt? Kjørte Vcore i 1.65 før,men prøvde å gå ned litt for å se om tempen gikk ned noe.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er best med så lav spenning som mulig, da levetiden blir lengre Garantien får du nok ikke uansett Lenke til kommentar
Slafsehund Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Funker det med lavere vcore så er jo det helt topp, Hvis jeg senker den for mye i min maskin, hender det at kjæsjer. Spesilt hvist jeg sitter å spiller lenge. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er aldri noe vits å sette opp vcore så lenge maskinen er stabil. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er best med så lav spenning som mulig, da levetiden blir lengre Garantien får du nok ikke uansett ingen som kan lukte at man har øket vcore uansett... så lenge man ikke modder bruene på prosessoren til å kjøre mer volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå