Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City

Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Danielzu: Vet ikke hva andre gjør, men jeg kan gi deg min grunn. Chelsea og City tar 1-2 i år, og vi har ingen mulighet til å ta en plass fra dem. Jeg har laber tro på topp 4 i år, men for at det skal skje må Liverpool (lite sannsynlig) eller Arsenal (mer sannsynlig) avgi nok poeng til at vi kan ta den.

Derfor "heier" jeg på motstanderne til Arsenal og Liverpool denne sesongen.

This. Heier ikke på City, heier egentlig bare på 0 poeng til Arsenal så ofte som mulig, noe som øker sjangsene for top 4 for oss.

Lenke til kommentar

JAAA! Blir 5. plass på Aresnal i år :green:

Litt usikker på om vi klarer det. Everton og Tottenham ser veldig sterke ut. United vil få opp dampen også. 4 plass blir vanskelig når man ikke klarer å slå nedrykskandidater.

Samme her. Veldig åpent ift 4. plassen. Har kanskje mer tro på Spurts enn Everton. Man Utd ska også slite, viss vi ikke får opp dampen fort. Det blir veldig spennende!

Lenke til kommentar

Situasjonen minner litt om Kagawa. Faen så trist at han har dratt etter en ræva tid i United :(

Njaei, ikke helt enig i det. Det var jo ingen som trodde på Kagawa i United virker det som. Han fikk jo ikke spille, og når han fikk 15 min, så var det på kant. Özil får jo spille 70+ i hver kamp, men plutselig skal han spille ute på kant.

Fatter det ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fortjent scoring. Vi har ikke mye å stille opp med. Ozil og Alexis fullstendig usynlige

Fortjent for faen?

Iallefall ikke ufortjent.

IHVERTFALL ikke fortjent!

Men da er vi enige da, begge lagene har vært like gode / dårlige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

@Danielzu: Vet ikke hva andre gjør, men jeg kan gi deg min grunn. Chelsea og City tar 1-2 i år, og vi har ingen mulighet til å ta en plass fra dem. Jeg har laber tro på topp 4 i år, men for at det skal skje må Liverpool (lite sannsynlig) eller Arsenal (mer sannsynlig) avgi nok poeng til at vi kan ta den.

Derfor "heier" jeg på motstanderne til Arsenal og Liverpool denne sesongen.

Den er ganske grei i grunn, jmen da burde vell ''kjøpeklubb-argumenterte vike fra din kant fremover? eg håper dog på arsenal her.

Dog håper city slår united når den tid kommer. Om ikke den kampen har direkte innflytelse på liverpool da. :-P

Lenke til kommentar

Situasjonen minner litt om Kagawa. Faen så trist at han har dratt etter en ræva tid i United :(

Njaei, ikke helt enig i det. Det var jo ingen som trodde på Kagawa i United virker det som. Han fikk jo ikke spille, og når han fikk 15 min, så var det på kant. Özil får jo spille 70+ i hver kamp, men plutselig skal han spille ute på kant.

Fatter det ikke...

Mange som trodde på Kagawa. Og han var ofte et friskt pust når han fikk sjansen på midten. Ellers så fikk han bare spille på kant de få minuttene han vanligvis fikk. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...