Mr. President™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Stemningen fikk nok seg et friskt pust da Nasri ble vinket for offside etter ha puttet ballen i nettet Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Bra. Har vært litt bedre lyd fra tribunen i det siste enn det pleier å være. Kan tenke meg det var en gøy kamp for den nøytrale. For meg var den utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja, helt strålende for nøytrale meg. Broren min var ikke like glad nå jeg ringte og skulle få han til å bli enig om at det var en fantastisk kamp, frustrert var han. Når det gjelder.nasri offside målet , han ved siden av meg ble så sur at han reiste seg for å forlate stadion før jeg påpekte at flagget var oppe ganske gøy drama! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Aldri. Bare en jævlig stor PL-lover og det var den beste kampen kvalitetsmessig jeg har sett live. Og hater definitivt city mest etter Liverpool. Tøv Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Nå er det videre til deilige manchester og OT <3 Flott. Trodde nesten at du hadde konvertert. TC har alltid hatt en liten crush på Arsenal, eller kanskje mest Song når han var her, men still. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå