Borger___ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvis jeg har et document med 5000 rader og jeg skal slette halvparten, feks. 1-2500 eller 2500-5000 , evt noe mitt i mellom. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei Du klikker på radnummeret (tallet til venstre for kolonne A) for å velge hele første rad. Så scroller du ned og holder Shift mens du klikker på radnummeret for hele siste rad. Nå er hele fraogmed-tilogmed valgt. Høyreklikk ett av de merkede radnumrene og velg Slett. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Hei Du klikker på radnummeret (tallet til venstre for kolonne A) for å velge hele første rad. Så scroller du ned og holder Shift mens du klikker på radnummeret for hele siste rad. Nå er hele fraogmed-tilogmed valgt. Høyreklikk ett av de merkede radnumrene og velg Slett. HTH. Beste hilsen Harald Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå