Gå til innhold

Dette innlegget har blitt redigert av...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken har vært oppe i forumstyret, og det ble besluttet at brukerne ikke skulle få velge om teksten skal opp eller ikke. Oppsummering:

- Dersom brukere endrer et innlegg, skal det vises. Dersom brukeren blir quotet og senere endrer innlegget, vil dette komme klart fram slik at misforståelser unngås.

- Det er ingen begrunnelse som skulle tilsi at teksten IKKE skal komme fram. Begrunnelsen som Arctic kommer med i første post i denne tråden er forståelig, men løsningen er at brukerne leser igjennom innlegget sitt først eller bruker forhåndsvisnings-knappen. Det er altså hverken behov for en tidsbegrensning før teksten kommer opp eller mulighet for å velge teksten bort overhodet så lenge det er mulig å benytte forhåndsvisning.

I en periode var det åpnet for at brukerne kunne velge om teksten skulle komme eller ikke - dette var en avgjørelse som ble tatt uten forumstyrets samtykke.

Jeg må bare beklage på vegne av forumstyret at dette ikke har blitt opplyst i denne tråden eller egen tråd under "tilbakemeldinger". Beskjed er herved gitt.

Lenke til kommentar
Kan velge om jeg vil ha med "redigert av..." jeg :mrgreen:

Dette er kanskje litt av grunnen til at mange av dere moderatorer ikke er så veldig populære??

Hvem bryr seg om hva du kan? Det var et tips til hw.no, ikke et spørsmål om hva du kunne siden du er så "tøff" at du er moderator!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...