Arctic Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ser at Dette innlegget har blitt redigert av... kommer uansett hvor raskt man redigerer. Kunne man ikke kutte ut den meldingen de første 5 minutter? Når man skriver et innlegg, oppdager man som regel en feil kjapt, og redigerer innen et minutt eller så. Vi behøver vel strengt tatt ikke vite akkurat det? Eksempel.. Endret 27. oktober 2003 av Arctic Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Syntes det var greit slikt det fungerte før. At det bare kom opp om noen hadde svart. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kan velge om jeg vil ha med "redigert av..." jeg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Syntes det var greit slikt det fungerte før. At det bare kom opp om noen hadde svart. Enig med Egil.B (også når deg gjelder avatar-valg virker det som :-) ) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Enig, det er fort gjort å med trykkfeil, og da er det unødvendig med redigert av osv... Noen ganger bli man jo robbet resten av livet pga en trykkfeil Edit; ikke robbet, men mobbet... Endret 28. oktober 2003 av unwill Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 er dette så utrolig nøye da? det er snakk om en enkelt linje med tekst som beskriver når innlegget sist ble oppdatert. kan ikke se hvorfor det skulle være et større problem enn der det står når innlegget først ble lagt inn... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kan velge om jeg vil ha med "redigert av..." jeg Ja du kan vel det du.... Hjelper ikke det så lenge vi ikke kan det Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 er dette så utrolig nøye da? det er snakk om en enkelt linje med tekst som beskriver når innlegget sist ble oppdatert. kan ikke se hvorfor det skulle være et større problem enn der det står når innlegget først ble lagt inn... Nøye og nøye... Jeg kan ikke snakke for andre en meg selv. Men jeg er overbevist om at en del av hjernen min, den som ser om jeg har skrevet noe dritt, ikke slår seg på før etter jeg har trykket på send. Derfor må man i så tilfelle belage seg på at det kommer til og stå endret av Arctic under 70% av mine innlegg Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 men hvis det står "redigert av X sammedatosomførstepublisering+5 min" så skjønner vel de fleste hva som har skjedd? jeg redigerer mine egne innlegg støtt kort tid etter jeg har skrevet dem av akkurat samme årsak som deg Arctic, og jeg synes det er fint at folk vet når jeg har oppdatert, nettopp fordi da blir det mindre misforståelser. Det jeg mener med misforståelser er blant annet hvis noen siterer meg også plutselig matcher ikke lengre det de har sitert med hva jeg har skrevet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kan velge om jeg vil ha med "redigert av..." jeg Jeg og. Vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Uhm, jeg kan også velge om jeg vil ha den linjen. HW.no: to kolonner -skinnet. kanskje det er det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Uhm, jeg kan også velge om jeg vil ha den linjen. HW.no: to kolonner -skinnet. kanskje det er det? Jeg bruker (brukte) standard IPB skin. I Hw.no skinnet fungerer det også. Kansje noen av oss er utvalgt som semi-moddiser? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 *kremt* Dere er endel dager for sent ute... Saken er ordnet, og det står beskrevet i en annen tråd her Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det er litt leit for de av oss som ikke allitd siterer, særlig når redigereren har fjernet det som blir kommentert. Men good riddance, i grunnen. (bra jobbet, Arctic ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *kremt* Dere er endel dager for sent ute... Saken er ordnet, og det står beskrevet i en annen tråd her Tusen takk for at du gav beskjed om dette med en gang da. Skjønner personen som lagde denne tråden nå Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Menneh. Nå har noe skjedd, for nå dukker den 'Redigert av'-tingen opp igjen etter man har fikset leifene. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skjedde hos meg óg. Synes det var best når man kunne velge. Mr. Ueland: Har du en god grunn? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan noen som har med drift å gjøre kommentere dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå