Gå til innhold

Dette innlegget har blitt redigert av...

Anbefalte innlegg

Ser at Dette innlegget har blitt redigert av... kommer uansett hvor raskt man redigerer. Kunne man ikke kutte ut den meldingen de første 5 minutter?

Når man skriver et innlegg, oppdager man som regel en feil kjapt, og redigerer innen et minutt eller så. Vi behøver vel strengt tatt ikke vite akkurat det?

Eksempel..

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er dette så utrolig nøye da? det er snakk om en enkelt linje med tekst som beskriver når innlegget sist ble oppdatert. kan ikke se hvorfor det skulle være et større problem enn der det står når innlegget først ble lagt inn...

Nøye og nøye... Jeg kan ikke snakke for andre en meg selv. Men jeg er overbevist om at en del av hjernen min, den som ser om jeg har skrevet noe dritt, ikke slår seg på før etter jeg har trykket på send. Derfor må man i så tilfelle belage seg på at det kommer til og stå endret av Arctic under 70% av mine innlegg :roll:

Lenke til kommentar

men hvis det står "redigert av X sammedatosomførstepublisering+5 min" så skjønner vel de fleste hva som har skjedd? jeg redigerer mine egne innlegg støtt kort tid etter jeg har skrevet dem av akkurat samme årsak som deg Arctic, og jeg synes det er fint at folk vet når jeg har oppdatert, nettopp fordi da blir det mindre misforståelser.

Det jeg mener med misforståelser er blant annet hvis noen siterer meg også plutselig matcher ikke lengre det de har sitert med hva jeg har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...