Gå til innhold

Kjøpe altibox-tilbudsruter fra Komplett

probin

Anbefalte innlegg

Tingen er at jeg flytter om 2 mnd til et sted hvor dem ikke har altibox. Dem bruker canal digital.

Bor for tiden hjemme hos mine foreldre atm hvor vi har altibox.

Mitt spm: kan jeg da bruke routeren som er bestilt på altibox sitt tilbud? Vi må jo skrive inn kundenummer fra altibox. Er asus routeren spessielt satt opp for altibox-kunder?

Gjelder denne

https://www.komplett.no/asus-altibox-tilbud-nr1/803741

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan du nok høre med altibox hvordan det funger, men vil nok tro hver altibox kunde kun får et tilbud hver kunde eller kan gi bindingtid. Så dermed tror jeg ikke altibox vil godta dette.

Ruteren kan resettes, så om komplett eller altibox skulle gjøre instillinger på den er vel stort sett resette ved å ha ruteren koblet til strøm og trykke og holde knappen inne i 5 sekunder:

0010263_asus-rt-ac66u-80211ac-dual-band-

Lenke til kommentar

Jeg har benyttet Altibox-tilbudet, og poster dette innlegget gjennom routeren av samme type som på linken din.

Såvidt jeg kan se er det en meget god router, ikke herpet med Altibox-spesifikk software.

Det er ikke som en mobiltelefon med binding til en operatør, som kommer med en masse "Mine sider"-apper som ikke kan slettes.

Routeren er helt fin den.

Du får rabatt som Altibox-konde. Altibox bryr seg neppe om hvor du bruker den.

Altibox har fiber, og du beholder selvsagt fibermodemet.

Same hvilken router du velger, kobles den til fibermodemet med en vanlig nettverkskabel.

Det er ikke lov å kødde med fibermodemet. Slikt skal installatøren ta seg av.

Men hvilken router du bruker tviler jeg på om de bryr seg.

Lenke til kommentar

God router, men tilbudet er nok ikke så godt som komplett skal ha det til. De opererer med en førpris som er helt på viddene. Mulig de har forlangt 1890,- for routere med dette "spesielle" oppsettet, men markedsprisen på denne i dag er jo 1200,- fra en nettbutikk som sender med fri frakt...

Du får jo storebroren til 1500,-

Har de egentlig lov til dette?

Lenke til kommentar

God router, men tilbudet er nok ikke så godt som komplett skal ha det til. De opererer med en førpris som er helt på viddene. Mulig de har forlangt 1890,- for routere med dette "spesielle" oppsettet, men markedsprisen på denne i dag er jo 1200,- fra en nettbutikk som sender med fri frakt...

Du får jo storebroren til 1500,-

Har de egentlig lov til dette?

De har vel lov å sette prisene som de vil, man kan jo velge hvor man vil handle også.

Så det er forståelig folk gjerne handler kun på komplett når det er salg.

Ellers er jeg helt enig med deg, salgspris burde være normalpris, så er tydlig komplett tjener mye på selge slike routere til full pris. Da både Asus RT-AC66U og AC68U begynner å ha vært på markedet et del år, men fremdeles er de gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...