jodaneida Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hadde litt ryggplager da jeg kom på sesjon for to år siden, men løy til legen om dette fordi jeg ville inn i førstegangstjenesten. Begynte å slite litt allerede tidlig da rekrutten var tung, men holdt ut hele løpet. Desverre endte det med at befalet fikk vite om det, og dette kom på min legeattest. Har jeg nå to år senere i det hele tatt sjans på å komme inn i innsatsstyrken når dette står på min legeattest..? Har trent opp ryggen så tenkte jeg ville prøve meg. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spørsmålet er vel om ryggplagene dine har medført at du er erklært som tjenesteudyktig eller ikke. Hvis du fortsatt står som tjenestedyktig skal det ikke være noe i veien (helsemessig) for å søke. Hvis ikke du vet svaret på dette, ville jeg uansett søkt. Får du evt. spørsmål om ryggplagene dine, er det ikke værre enn at du forklarer at du ikke lenger er plaget fordi du har trent opp ryggen, og evt. får en attest fra fastlege på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå