Niklasp Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Neste uke kan du bytte til et bedre tastatur.Slik ser SwiftKey ut på en iPhone Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Velkommen til friheten! Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dere aner ikke hva dere har gått glipp av.... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kjøpte dette for etpar år siden, men fikk nettopp ny mob, og da er det hyggelig å få samme keyboard der også uten å betale noe nå lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 har ikke sjønt hva noen syns er så bra med swiftkey. holder meg til basic HTC one tastaturet. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 har ikke sjønt hva noen syns er så bra med swiftkey. holder meg til basic HTC one tastaturet. Jeg har aldri forsått hvorfor folk bruker google til å finne informasjon. Jeg holder jeg til biblioteket. Lenke til kommentar
X39 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dere aner ikke hva dere har gått glipp av.... Det var en grunn til at jeg aldri har eid en iPhone før jeg så iOS 8 key noaten, der nyheten om at appene får leke utenfor sandkassen sin, vippet meg over gjerdet... Lenke til kommentar
geForge Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Dere aner ikke hva dere har gått glipp av.... Jeg har hatt det på Android og hater det. Har ikke gått glipp av noen verdens ting. Jeg liker best stock tastatur på både iOS og Android. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 I smell bullshit. Rett og slett. Hvis du ikke liker Swiftkey så finnes det andre alternativer på Android. Og stock tastatur på Android? Hvordan så det ut da? Det er vanligvis forskjellig fra modell til modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg