thescientist Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Noen som vet? Prøvde å google meg frem men fant ingenting. Jeg kan ikke ta (selfies) bilder med telefonen min, fordi jeg ser photoshoppet ut hver gang. Sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Er det den som heter "myke hudtoner" på norsk? Start "kamera" Trykk nede til venstre. Antakelig ser ikonet ut som bokstaven M på din telefon nå. Der kan du velge mellom "Fremragende auto", Manuelt, 4K-video og masse annet. Min står somregel i førstnevnte. Det funker greit nok til de fleste anledninger. Din står antakelig i manuell. Hvis du fortsatt vil bruke manuelle innstillinger, men uten skjønnhetsmodus, trykk på ikonet oppe til høyre. Det ser ut som et ansikt med en stjerne. Velg "Av". Dette har jeg kommet frem til ved å utforske menyene på min egen telefon, og å google. Jeg har aldri brukt innstillingen selv. Endret 11. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvordan blir man kvitt "Beauty Face" på Sony Z2? Sminkefjerner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå