Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå en tur. Ta henne med på noe du hadde tenkt å gjøre, som feks kjøpe ny skjorte, da får dere litt annet fokus enn "hei nå er vi på date", noe som egentlig bare lager mye innbilt forventningspress på begge parter. Kommer egentlig veldig an på hva slags folk dere er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gå en tur. Ta henne med på noe du hadde tenkt å gjøre, som feks kjøpe ny skjorte, da får dere litt annet fokus enn "hei nå er vi på date", noe som egentlig bare lager mye innbilt forventningspress på begge parter. Kommer egentlig veldig an på hva slags folk dere er.

Jeg er ei jente. Begynnelsen av 20-årene:-)

Lenke til kommentar

Ja, som sagt: gå en tur, si du skal og finne ny sofa eller hva enn du faktisk har på "to do" listen din, så får du ham med som selskap. Sånnsett kan dere bli bedre kjent uten at det blir sånn klein asshole "date"-date med middag og kino og sånt vås som ingen liker, siden dere har fokus. Det hjelper også å være i bevegelse, i stedet for på en og samme plass, siden det gjør at dere føler dere blir kjent raskere.

Lenke til kommentar

Er første date ja. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg selv ikke er kjent, så vet ikke om noe sykkelbane?

Tror det er noen offroad-greier ved Hafjell, men glem det. Jeg skal ikke si at jeg er godt kjent i Lillehammer.

Det er ingenting i veien med en god gammeldags kaffe-date. Ellers hadde jeg en veldig trivelig bowling-date en gang.

Men kanskje denne tråden er verdt å se på?

Lenke til kommentar

Er første date ja. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg selv ikke er kjent, så vet ikke om noe sykkelbane?

Tror det er noen offroad-greier ved Hafjell, men glem det. Jeg skal ikke si at jeg er godt kjent i Lillehammer.

Det er ingenting i veien med en god gammeldags kaffe-date. Ellers hadde jeg en veldig trivelig bowling-date en gang.

Men kanskje denne tråden er verdt å se på?

Takk! hjalp litt.. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd litt forskjellig:

Hjemmedate med middag

Hjemmedate med ost og kjeks

Kaffe og kino

Kun kaffe

Middag og kino

Kebab og kino

Treningsdate

Treffes for en øl

Dra på stranden (litt kaldt for det nå kanskje)

Middag ute

For meg har det egentlig aldri spilt noen rolle hva vi har gjort. Det viktigste er at kjemien stemmer.

Lenke til kommentar

Dersom det er mulig ville jeg anbefalt øl-smakning.

Dersom den ene parten ikke liker øl. Whiskey smaking. Dersom begge deler er uaktuelt. Finn noen andre.

Jeg tåler ikke gluten(øl) og whiskey smaking? hvor i all verden gjør man det? hvis det er snakk om å stikke innom bar så blir det fort uaktuelt, er student så kan ikke bruke all verden med penge på slikt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...