Junk Inbox Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Admins: Er det ikke snart på tide dere åpner et forum for e-sigaretter ? Er vel antatt over 50000 esigarett brukere i Norge. Mange kategorier, som miksing av e-juice og laging av egne coiler til den etc. Diskusjonen går heftig på FB men liker best forum.. Endret 11. september 2014 av Junk Inbox 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Dette blir litt det samme som spørsmålet om en egen kategori for barbering. Jeg tar meg den frihet å bruke svaret jeg skrev der: Tråden om barbering er liten sammenlignet med andre tråder og de emnene som har fått egne kategorier. Se bare på Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden i samme kategori som tråden din. Den har nesten ti ganger så mange sider, innlegg og visninger. To andre eksempler er Klokketråden og Den massive skotråden som begge har langt flere innlegg og visninger enn barberingstråden. Poenget mitt er at hvis alle tråder med mer enn X innlegg/visninger/sider hadde fått sin egen kategori, hadde forumet hatt hundre ganger så mange kategorier som det vi har i dag. Vi har flere ganger fjernet inaktive kategorier som kun besto av et par aktive tråder. Det ble en ond sirkel, for ingen opprettet nye tråder ettersom kategoriene virket inaktive. Vi kan selvsagt diskutere en egen kategori for barbering, men som du ser er det mange andre emner som står først i køen om å få egne kategorier. Bytt ut «barbering» med «e-sigaretter». Situasjonene er så å si like: Engasjementet rundt e-sigaretter er per i dag ikke stort nok til å «rettferdiggjøre» en egen kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå