RJK Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har hatt iPhone siden den første kom ut... men vurdere å skifte over til enten Sony eller Samsung...Lurer på Z3 eller S5.... men "lider" av valgets kvaler.... noen tips på hva enn bør tenke på, for eller i mot ?? Mvh RK Lenke til kommentar
blutut Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har S5, var innom butikk og sjekket Z3 i dag for å se om det er verdt å bytte. Beholder min S5 pga bedre ergonomi, skjerm, kamera, fingertrykk avleser og pulsmåler/helseappen ☺ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvordan kan du ha vært innom en butikk og sjekket en telefon som ikke er kommet ut enda? Z3 er antatt å komme på markedet i slutten av oktober. 2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Hvordan kan du ha vært innom en butikk og sjekket en telefon som ikke er kommet ut enda? Z3 er antatt å komme på markedet i slutten av oktober. Det er i praksis en Z2 så det er jo enkelt å sammenligne. Innmaten i Z3 er en ørliten smule bedre, samt at de har vel rundet av kantene og gjort skjermen mer lyssterk. Utover det er det ikke nevneverdig store endringer. Jeg skal hvertfall bytte min Z2 i S5 så fort jeg får den tilbake fra service og den faktisk er reparert (er inne for 3dje gang). Spesielt ergonomien er dårlig på Z2 for mine hender, spesielt i fordhold til plassering av låseknapp, og at Sony har satt tilbake/meny knappene omvendt av hva Samsung gjør. Det gjør telefonen vanskelig å betjene med én hånd (for min del). At Z2 er større fysisk bidrar også til dette irritasjonsmomentet. M.a.o: Til TS: Stikk en tur i butikken. Kjenn på begge. Utover det fysiske ved telefonene er det svært lite som skiller de. Forøvrig er S5 nå på salg i 45 minutter til hos komplett til 4395 (alle farger). LG G3 er også på tilbud til samme pris. Z3 kommer til å koste over 1000 kr mer når den kommer. Z2 er forøvrig også på salg, til 3895. Endret 11. september 2014 av Feh Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Siden du kommer fra iphone kanskje du liker Galaxy Alpha. Og den er "bare" på 4.7". Z3 med 5.2" kommer til å virke veldig svær om du er vant med en 3.5" , samme med S5 på 5.1" selv om denne har mere avrundede hjørner. Sjekk hvordan de er fysisk å holde i en butikk kan være lurt. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Om valget står mellom Z3 og S5, velger jeg Z3 uten tvil. Har hatt Note 2 og Note 3 før min nåværende Z2. Jeg elsket telefonene, heftige mobiler for å være helt ærlig men plastikk-følelsen dreper hele opplevelsen + TouchWiz arggggg Tanken av å se TouchWiz igjen gjør meg kvalm. Men det er meg og min mening! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde valgt Z3, under litt tvil.Jeg hadde Sony Xperia Z2, og var egentlig veldig fornøyd med den. Men den hadde produksjonsfeil som hakk i chassis som jeg lot meg irritere over. Sendte den inn, og fikk ny tilbake med samme problem.Jeg valgte da å erstatte den med en LG G3, som jeg er veldig fornøyd med hittil, foruten all plastikken..Så, jeg hadde valgt en Z3 under tvil. Det er ikke alle som fikk Z2 med produksjonsfeil.Forhåpentligvis har Sony lært av feilene sine de hadde under produksjonen av Z2. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan kan du ha vært innom en butikk og sjekket en telefon som ikke er kommet ut enda? Z3 er antatt å komme på markedet i slutten av oktober. Demo-modell har kommet i lokal Netcom butikk ☺ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Z3 Compact dersom du klarer å vente i 2 uker. 4,6 tommer, vanntett Alternativt Galaxy Alpha fra Samsung. Og til alle dere som klager over TouchWiz: Bytt det til noe annet!!!!! Det er en av herlighetene til Google (kunde kan velge litt selv). Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan kan du ha vært innom en butikk og sjekket en telefon som ikke er kommet ut enda? Z3 er antatt å komme på markedet i slutten av oktober. Demo-modell har kommet i lokal Netcom butikk ☺ Hvilken butikk? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Netcom Moa Amfi i Ålesund. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Som nevnt før, dra i butikk å prøv de forskjellige Jeg har både sony og samsung, og må si jeg foretrekker sony (selv om begge har nok bloatware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå