hajohans Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvordan får jeg lagt inn windows uten en dvd spiller i pcen? Bestiller man programvare via nett kommer den som dvd plate i posten. Er det mulig å bestille via nett og legge den inn på minnepenn? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) How To Install Windows 8 or 8.1 From a USB Device Instructions on Using a USB Flash Drive To Install Windows 8 or 8.1 Selv har jeg ikke fått dette til å virke 100% men det er vertfall mulig å gjøre det på de måtene der. Siden jeg har hatt problemer med drivere ikke finnes på minnepennen, eller windows oppdateringene har feilet etter installasjon. Eller noe mislykket. Skulle du likevell ha problemer, kobler du på Ekstern USB dvd stasjon eller sata til USB3 kabel og en vanlig DVD stasjon eller nyere å leser direkte fra platen. Endret 11. september 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
hajohans Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 How To Install Windows 8 or 8.1 From a USB Device Instructions on Using a USB Flash Drive To Install Windows 8 or 8.1 Selv har jeg ikke fått dette til å virke 100% men det er vertfall mulig å gjøre det på de måtene der. Siden jeg har hatt problemer med drivere ikke finnes på minnepennen, eller windows oppdateringene har feilet etter installasjon. Eller noe mislykket. Skulle du likevell ha problemer, kobler du på Ekstern USB dvd stasjon eller sata til USB3 kabel og en vanlig DVD stasjon eller nyere å leser direkte fra platen. Takker takker for innspill. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Download the Windows 7 USB/DVD Download Tool er genialt, og hiver .iso filen over på minnepenn og så bare funker det. Og den funker på alle Windows versjoner, også server, så ikke la deg lure av navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå