Caddy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Av å leke død, og å ønske noen død.... ?? Leke død: Du går inn på irc som en annen person, sier du er død... Ønske noen død: Noen ønsker deg død.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Eg e dø.. Sorry kan ikkje svare deg, men hvis ikkje eg hadde vore så dø kunne eg alltids ha svart. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 å ønske noen død må vel være værst Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jammen jøssda...det var da voldsomt til fæle tanker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 å ønske noen død må vel være værst Yup. det er nok det verste. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 å ønske noen død må vel være værst Yup. det er nok det verste. Yup. Det må vel være det verste. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja, som de andre sier, å ønske noen død-.... Men husk - ikke lek med døden! (eventuelle logger postes her) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fake død er kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fake død er kjedelig i lengden... Et godt ordtak! Men ellers.. Hvorfor i all verden lurer du på det? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Å ønske noen død er nokk det værste ja!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei jeg er BjaA. Jeg er død på IRC, bahahaha.!!! >:] Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Grunnen til spørsmålene, er fordi X`en min ønsker meg død... Og da fikk hu meg "død"... Hu sier at det verste er at jeg leker med dødene, men jeg synes selv det verste er at hu ønsker meg død... Btw: hu satt å lo da jeg sa jeg var død... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det som er verst er når folk skriver verst med æ Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Sorry da... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nemo problemo. Ser bare helt grusomt ut når du skirver det med æ.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det som er verst er når folk skriver verst med æ Får virkelig beklage da (liksom ) Hvis du ikke har annet å gjøre enn å klage på at folk skriver verst med æ så får du finne på noe annet i rest my case.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Grunnen til spørsmålene, er fordi X`en min ønsker meg død... Og da fikk hu meg "død"... Hu sier at det verste er at jeg leker med dødene, men jeg synes selv det verste er at hu ønsker meg død... Btw: hu satt å lo da jeg sa jeg var død... uffda, åssen eks er det du har skaffet deg da? Folk som ønsker andre død skal man ikke ha mye til overs for... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Sant det... Men.. Ok.. Jeg føler ingenting for henne lenger, føler ingenting når hu sier at hu vil ha meg død, føler ingenting når hu er frekk.. Er bare frekk igjen... Men.. Kan lissom ikke holde meg unna henne heller.. Jeg har et problem... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, det vil jeg si du har. Hva for et kvinnfolk ønsker noen død? Greit jeg kan innrømme at jeg av og til ønsker folk dø av forskjellige grunner, men jeg angrer alltid etterpå. Å være tanke morder er ingen lett byrde å bære på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå