ponas91 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hei! Akkurat nå har jeg en nettverkskabel koblet mellom uttaket i veggen og laptopen min. Problemet er at kabelen ligger rett over gulvet og siden jeg sitter i rullestol og kjører over kabelen en del ganger pr. dag sier folk at jeg en dag kommer til å ødelegge den. Jeg har vurdert Powerlineadaptere, da disse i utgangspunktet fører til at jeg slipper å ha kabelen der den er nå. Spørsmålet mitt er, siden jeg nå bor på hybel har jeg ikke tilgang til selve ruteren og bare uttaket i veggen. Må slike adaptere plugges rett i selve ruteren? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Nei, det er viktigere hvilke stikkontakter du bruker. Helst rett i veggen og på samme kurs. Men ville heller brukt pengene på en lengre nettverkskabel slik at den kan legges langs veggen(e) istedet for rett over gulvet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan powerline brukes via strømpad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan powerline brukes via strømpad? Det holder å stille spørsmålet i EN tråd. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan powerline brukes via strømpad? Det holder å stille spørsmålet i EN tråd. Sint i dag? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan powerline brukes via strømpad? Det funket ikke så bra hos pappa. Da måtte den stå rett i veggkontakt hvis ikke var det massivt pakketap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sint i dag? Nei, slett ikke, For din egen del er det bedre å få oversikt over svarene dersom du spør bare et sted. Se forøvrig Retningslinjer, §2, 5. kulepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå