drbass Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei Jeg har ett excel dokument som jeg gjerne skulle gjort om til en webside, hvor folk som er logget inn kan redigere/skrive seg opp i denne tabellen. har søkt litt rundt, og på hotscripts.com men fant ikke noe spes som passet til meg. Noen andre der ute som har noen tips til et script program eller lignende jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvis du er interessert i å gjøre en påmelding via web, er php tingen, ta en titt innom forumet der. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Skal jeg starte samme tråden der da mener du? Jeg har fortsatt ikke funnet noe egnet script, og tror jeg må gå til løsning nummer 2 altså bare å ha ett excel dokument der Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har du tilgang til en server hvor du kan kjøre php eller perl (cgi) skript? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja det har jeg, kjører endel php script der allerede. Søkte som sagt på hotscripts.com men de eneste jeg fant som jeg tror ville passet bra for meg, kostet penger Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det skal svært lite til å lage en påmelding via web. du trenger å vite følgende: *) hvordan ta imot data fra web (<form>'s!) *) hvordan åpne en tekst fil og legge til linjer med nye påmeldte i denne *) ... det var vel alt sleng opp en tråd i php-forum så får du garantert hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå