sjefen_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Og der gikk den 3FY prøven til helvete..... ffs hente halve prøven fra andre kapitler når det står "prøve kapittel 3" på planen. Burde stått 1,2,3 for var bare halvparten fra kapittel 3. Sinna. Menmen, shit happens får håpe hun er snill (et under med andre ord) og at jeg lander på 4 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 /me fryser... vil ha en VARM hybel... Varmekabler ? : Har strøm inkl. i prisen på hybelen og har varmekabler i stua og på badet.... Ahhh digg.. *grin* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg fikk nettopp en sms... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har spist kebab i dag. Fyren hadde lagt på alt for mye salat, så det var ikke så godt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det ekke salat.. det er kinakål .. det skal værra billig vettu Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Litt flaut egentlig, men kebab-mannen kjenner meg igjen, så nå får jeg spesial pris siden jeg er spesiel kunde, stor kebab for liten pris. Dvs stor kebab med drikke for rett over 50kr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Gratulerer da! Nå er jo kebab også veldig sunt så.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Flaut å si det, men har aldri smakt kebab Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Flaut å si det, men har aldri smakt kebab Det er digg digg digg digg!!!! *grin* faan, nå ble jeg sulten på kababbb Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kebab er digg, men prøver å ikke spise så mye.... Hvis du aldri har smakt kebab før så bør du kjøpe en kebab. Det som er litt synd er at de er så store, brødet er syyykt digg. Menmen, må man så må man. Det er bare å spise alt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tja, trener veldig mye, og har høy forbrenning, så skulle ikke være noe problem hvis det er kalorinntaket du tenker på..Selv om jeg har lagt på meg noen små kg da.. Tja, det er jo skikkelig dyrt synes jeg da..Men New Beirut i Oslo, der er det en SINNSYKT fin fyr som lager de! Så hvis jeg noen gang bestemmer meg for å kjøpe, stikker jeg dit Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Tja, trener veldig mye, og har høy forbrenning, så skulle ikke være noe problem hvis det er kalorinntaket du tenker på..Selv om jeg har lagt på meg noen små kg da.. Tja, det er jo skikkelig dyrt synes jeg da..Men New Beirut i Oslo, der er det en SINNSYKT fin fyr som lager de! Så hvis jeg noen gang bestemmer meg for å kjøpe, stikker jeg dit Han lager nok mer ann bare mat han der ja... Men har du tid prøv Nesbru Kebab på Nesbru... Den er bare RÅÅÅ! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nesbru kebab rox0r, men rett over er supergrill, men de måtte flytte til liertoppen nå. Men kan kjøre dit i storefri, går med full gass på motorveien. Husker da det var kebab for 10kr på nesbru, da var det kaos der, tok jo år å få babb, men pytt, hva er et par skoletimer når man kan få billig babb? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, jeg har vel vært på skolen i dag. Og etterpå spiste jeg 'bab. så fikk jeg koselig brev fra biblioteket om at boken jeg hadde reservert var kommet (Michael Moore - Stupid White men), så det blir nok en tur på biblioteket i morgen... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg sitte på skolen nå... Kjeder meg, har akkurat hatt en ganske vanskelig elektronikk-prøve... Senere idag skal vel jeg også spise nudler, det er billig å lettvint Etter det skal det evl bli en liten fest på hybelen, hybelkameraten min kom med et forslag: "Hybelverten vår hadde snakket med pappa! Han sa at vi var snill, og at han nesten ikke mærket at vi bodde der!" Derfor mente han da at vi måtte ta oss en fest ikveld! Beklager skrivefeilene, har det travelt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 KAn da ikke være snille. De må jo merke at dere er der. Hvis ikke ødelegger dere ungdommens rykte. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Tja, trener veldig mye, og har høy forbrenning, så skulle ikke være noe problem hvis det er kalorinntaket du tenker på..Selv om jeg har lagt på meg noen små kg da.. Tja, det er jo skikkelig dyrt synes jeg da..Men New Beirut i Oslo, der er det en SINNSYKT fin fyr som lager de! Så hvis jeg noen gang bestemmer meg for å kjøpe, stikker jeg dit Han lager nok mer ann bare mat han der ja... Men har du tid prøv Nesbru Kebab på Nesbru... Den er bare RÅÅÅ! Den har jeg faktisk hørt om - og jeg bor i Eidsvoll! Nudler er digg, må kjøpe meg det. YumYum-nudler. Uff... lite å finne på, hadde vært digg å spillt litt fotball. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Flaut å si det, men har aldri smakt kebab Hehe, akkuratt som meg du, for inntil en måned siden ca... Jeg var hos en kamerat, så fikk jeg en kebab av mora hans. Syns det smakte sånn passe godt jeg, men er ikke noen stor tilhenger av salat osv, men kjøttet var veldig gort.... Folk sier det er alt mulig i det kjøttet...Jeg driter i om det er katter eller bikjer...Bare det smaker godt og det ikke er kjønnshår i den! Da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Spiser endel kebab jeg ogsaa ( litt for mye sikkert ) gaar i beef shish , lam og kylling Er veldig godt da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå