Apoc_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 I dag er det en kjedelig mandag. :gretten: Snart skal jeg gå 200 meter i sørpe og slaps for å spise mine daglige energifulle nudler. Så skal jeg spille Super mario 3 på en gammel nintendo. (ordentlig 8-bits). Hva skal dere gjøre i dag da?? Ingen som har noe spennende på tapeten?? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg skal atter en dag sitte og glane inn i min "pene" lcd skjerm... og høre på mutter'n sitt venninde besøk i bakgrunnen... (sukk) Skal ta en telefon seinere tenker jeg... Ellers så ser jeg fram til en kjedlig dag... Men hva har man Forum til? Yeah... underholdning... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja det er ikke spesielt mye man kan gjøre på en slik regnfull dag. Blir vel same old med pc og tv. Du kan jo gå på kino eller.... hmm...besøk noen. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Besøke noen? Jeg? Jeg som bare kjenner folk på bondelandet... må ta så mye buss da... Kino kunne jeg tura på om jeg hadde hatt peng, hvilket jeg selfølgelig ikke har...Og sånn att alle veit sånn cs hvor jeg bor... Det tar meg 3-4 minutter og gå til Forum Kino... det er digg. Hehe... Veit noe hva for film som går det nuh? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så du bor i danmarksplass? Nice. Tror det er S.W.A.T som går. Blakk ja. Ja det var jo dette med penger...Man kan nesten ikke finne på noe kult uten penger *sukk* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Så du bor i danmarksplass? Bare for å pirke... det heter PÅ Danmarksplass... : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Endret 27. oktober 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 /me spiser n00dles Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 :grine: Var ikke for å vere slem... jeg bare fant ikke på noe annet og si... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hmm ka snakker du om? *grin* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hehe... smartass... : Doh! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 /me fryser... vil ha en VARM hybel... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 vel, sitte å kjede seg eier! Jeg må derimot lese til prøve, 3FY. Det er ikke så morro. :grine: Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 vel, sitte å kjede seg eier! Jeg må derimot lese til prøve, 3FY. Det er ikke så morro. :grine: Prøve jah... *grøss* Hadde sjøl prøve i dag (i norsk vel og merke men)... Du får ha lykke til... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Idag har jeg gjort: Øvd til prøve (engelsk dobbel kapittel prøve), drukket en kopp te, spist en gjende sjokolade og karamell kjeks, spist litt potetgull, drukket 2 glass eple juss () sett på valen-tv, spilt en runde WC3 Dota, litt Unreal 2003 og spist omelett og pølser til middag (og seff skolen..) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 dobbel kjøretime klokken 14. det gikk fint, så har jeg surfet, spist pinnekjøtt til middag(rester, men jysla godt), vert hos en kompis, spilt Burnout 2 på PS2, dritfett! så leigde vi en film, "PHONEbooth", med Collin Farrel, faktisk ganske bra film! annbefales, litt spessiel tough! nå er jeg hjemme igjen, kjeder meg, snart hoppe til sengs! opp klokka 05.10 i mårra! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nå sitter jeg og sløver på jobb, og når jeg kommer hjem etter en "hard" arbeidsdag. Har jeg tenkt til å fortsette å sløve Sånn er livet når man er nerd på fulltid : Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skal hjem på hybelen og spille max payne2 mens eg venter på bredbånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå