Gå til innhold

[Løst] Ikke nok minne.

siimen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker.

God eksterndisk: Verbatim Store 'n' go

Takk for svar, men viss eg skulle kjøpt ein intern disk har du da noen tips til hvilken? :)

Endret av S1m3n1429
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker.

Takk for svar, men viss eg skulle kjøpt ein intern disk har du da noen tips til hvilken? :)

Først, hvilken pc har du? Vet du at det er plass?

Lenke til kommentar

Først, hvilken pc har du? Vet du at det er plass?

Har ein stasjonær pc med :

CM Storm Scout II Gaming Ghost White kabinett, noe mer du vil vite :)?

Endret av S1m3n1429
Lenke til kommentar

Hvis du får beskjed om at det ikke er nok minne på maskinen, så er det altså mer RAM du trenger. Er bare lagringsplassen full så kjøper man naturligvis en ny harddisk.

Men det er ikke vanlig å kalle dette for minne, og er kjipt om man kjøper mer lagringsplas når man egentlig trengte mer minne. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...