siimen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Har nesten ikkje minne igjen på pcen min, så tenkte eg skulle kjøpe noe slik som ein ekstern harddisk som eg kunne legge alle spilla på + steam osv. Men på makede nå er det jo så mange så hvilken burde gå for? helst under 1000 kr. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker. God eksterndisk: Verbatim Store 'n' go Lenke til kommentar
siimen Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker. God eksterndisk: Verbatim Store 'n' go Takk for svar, men viss eg skulle kjøpt ein intern disk har du da noen tips til hvilken? Endret 11. september 2014 av S1m3n1429 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker. God eksterndisk: Verbatim Store 'n' go Takk for svar, men viss eg skulle kjøpt ein intern disk har du da noen tips til hvilken? Først, hvilken pc har du? Vet du at det er plass? Lenke til kommentar
siimen Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Hvis du skal ha installerte spill på disken, kjøp en intern disk og putt inn i pcn hvis det er plass, det fungerer ikke så topp å ha slikt på eksterndisker. God eksterndisk: Verbatim Store 'n' go Takk for svar, men viss eg skulle kjøpt ein intern disk har du da noen tips til hvilken? Først, hvilken pc har du? Vet du at det er plass? Har ein stasjonær pc med : CM Storm Scout II Gaming Ghost White kabinett, noe mer du vil vite ? Endret 11. september 2014 av S1m3n1429 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 https://prisguiden.no/produkt/seagate-barracuda-7200-14-2tb-153037 Lenke til kommentar
siimen Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 (endret) https://prisguiden.no/produkt/seagate-barracuda-7200-14-2tb-153037 Takk skal du ha, da går eg for denne! BTW: funker denne for win8? Endret 11. september 2014 av S1m3n1429 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvis du får beskjed om at det ikke er nok minne på maskinen, så er det altså mer RAM du trenger. Er bare lagringsplassen full så kjøper man naturligvis en ny harddisk. Men det er ikke vanlig å kalle dette for minne, og er kjipt om man kjøper mer lagringsplas når man egentlig trengte mer minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå