Sivertsen94 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hei Som tittelen antyder, så er jeg smånervøs foran morgendagen. Siden tirsdag har jeg tisset nesten kontinuerlig, og utifra symptomene så har jeg googlet meg frem til at det kan dreie seg om en urinveisinfeksjon. I morgen skal jeg ut på tur, og det starter med en par-timers busstur. Jeg tror ikke det er noe toalett på bussen, og ettersom jeg er nødt til å tisse hvert tiende minutt, er jeg småskeptisk til hvordan dette skal gå. Finnes det noen tips for hvordan jeg skal klare dette uten å tisse på meg? Lenke til kommentar
Sivertsen94 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 bømp Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bleie? Neida, er bussturen "nødvendig"? Kan du ikke droppe turen? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bleie? Neida, er bussturen "nødvendig"? Kan du ikke droppe turen? Enig i ovenstående. Bli hjemme. Ta kontakt med lege og få medisiner. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Du kan jo teste om du finner bind som tar opp nok til at det holder. Kommer jo helt an på mengden. Test det hjemme først. Er du kreativ kan du jo bruke en stor jakke og bytte under den. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bli hjemme og ta kontakt med lege så fort som mulig. Ubehandlet uvi kan føre til nyrebettennelse... 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Kontakt legevakta og spør om råd. Det er mulig du må droppe den turen. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvordan gikk det?Gikk vel strålende når de stoppet på gult lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå