Niklasp Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Designet som aldri ble noe av.Slik kunne Apple Watch sett ut med rund skjerm Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Usedvanlig lett å tegne pene design når man ikke trenger å forholde seg til at det skal virke. 9 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg var svært skuffet over Apple watch sitt design. Ellers hsr Audun rett i at det er mye lettere å designe uten omtanke for funksjonalitet. Jeg håper bare det kommer en ny klokke ala moto 360 med bedre batteri 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ganske trist når hele Apples design kulminerer i et produkt som ser bedre ut etter at en eller annen koreaner har laget sin egen versjon av det et par dager senere.. 1 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Designet der så vel mer eller mindre ut som Motorola 360 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ganske trist når hele Apples design kulminerer i et produkt som ser bedre ut etter at en eller annen koreaner har laget sin egen versjon av det et par dager senere.. Du har helt rett, Apples produkt ser enda bedre ut etter at jeg har sett hvor dårlig amatørdesignet til denne koreaneren er i sammenligning... ganske trist for fyren, men bra for Apple. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Ganske trist når hele Apples design kulminerer i et produkt som ser bedre ut etter at en eller annen koreaner har laget sin egen versjon av det et par dager senere.. Du har helt rett, Apples produkt ser enda bedre ut etter at jeg har sett hvor dårlig amatørdesignet til denne koreaneren er i sammenligning... ganske trist for fyren, men bra for Apple. SMIL (Du trenger det ) Endret 12. september 2014 av Vice 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Kom igjen "Newton" , fortell oss hvorfor Apple guden din mente at en liten skjerm var det beste Du er en klovn og du vet det Edit: Klovn!! Endret 12. september 2014 av Vice Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ja Apple er så fælt og så dårlig og alle vi som er fornøyd med Apple produkter er fanatikere og idioter og sånt 1 Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Usedvanlig lett å tegne pene design når man ikke trenger å forholde seg til at det skal virke. men det å lage en rund smartklokke, som ser bra ut er i grunnen ganske lett se på moto 360 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Men kan du zoome ut på moto 360 slik at du kan ha 9800 apps++ på en liten klokkeskjerm?? Nei tenkte meg det ja! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Ja Apple er så fælt og så dårlig og alle vi som er fornøyd med Apple produkter er fanatikere og idioter og såntNei, det er ikke fælt og dårlig, men du er definitvt inne på noe Endret 12. september 2014 av Vice Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Usedvanlig lett å tegne pene design når man ikke trenger å forholde seg til at det skal virke. men det å lage en rund smartklokke, som ser bra ut er i grunnen ganske lett se på moto 360 Du mener for store Moto 270, med dårlig batteri og ikke-rund skjerm? Endret 12. september 2014 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Kom igjen "Newton" , fortell oss hvorfor Apple guden din mente at en liten skjerm var det beste Du er en klovn og du vet det Edit: Klovn!! OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet: Tenk, lille venn, TENK! Endret 12. september 2014 av Newton Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet: Tenk, lille venn, TENK! Var egentlig en referanse til hvordan de iReligiøse hardnakket forsvarte at liten skjerm på telefonen var det aller beste som fantes og at stor skjerm bare var noe tull og "for vanskelig å bruke".. Endret 12. september 2014 av Vice Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 OK, "Vice": Først vil jeg for ordens skyld påpeke at jeg er ateist, så null poeng til deg for det tåpelige "guden din". Og grunnen til at en liten skjerm var det beste valget er nok at en stor skjerm ville sett nokså dumt ut på håndleddet: Tenk, lille venn, TENK! Var egentlig en referanse til hvordan de iReligiøse hardnakket forsvarte at liten skjerm på telefonen var det aller beste som fantes og at stor skjerm bare var noe tull og "for vanskelig å bruke".. Du får bare ta opp problemet ditt med de "iReligiøse" som har kommet med slike utsagn i PM eller i en dertil egnet tråd hvis dette spørsmålet, som sikkert er stort og fundamentalt for deg siden du føler du må ta det opp her, plager deg veldig mye. Her handler det så vidt jeg vet stadig om en smartklokke. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kommer nok en rund utgave om ikke så alt for lenge. UIet ser ut til å ha vært laget for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg