Joachim_F Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Flysimulatoren DCS World får et spennende tillegg.Det klassiske krigsflyet MiG-21 gjenskapes i detalj Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 På høy tid jeg prøver DCS World. Men hvordan er singel player delen av det? Er det mange flytyper man ikke kan fly, eller er det kun de flyene man også kan fly? Altså slik at man i singelplayer har stor variasjon i flyene man flyr mot. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg kjøpte DCS A10 og Wolf ett eller annet, russisk helikopter. Har ikke spilt dem enda, men det er spill som jeg kunne tenke meg å spille, så jeg valgte å støtte en nisjeutvikler som dette. Mulig jeg bare kan google, meeeene, hva er DCS World? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg kjøpte DCS A10 og Wolf ett eller annet, russisk helikopter. Har ikke spilt dem enda, men det er spill som jeg kunne tenke meg å spille, så jeg valgte å støtte en nisjeutvikler som dette. Mulig jeg bare kan google, meeeene, hva er DCS World? DCS-World er free 2 play platformen som nå fungerer som en launcher for all DLC. Du finner det på steam, og jeg tror du må ha det for å spille. Lenke til kommentar
Sp1_InnleggNO Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 @ artikkelforfatteren: Uten å flisespikke for mye, er det ikke P-51D som følger med gratis i DCS World, men toseters treneren TF-51D Mustang som forøvrig er ubevæpnet. Forøvrig helt glimrende at dere får plass til litt flysim-materiale på Gamer.no, takker og bukker! @ GrinderX9 Single-player delen er bygget opp med kanpanjer, enkeltoppdrag og instant action (mission-generator) for alle flytyper du "eier." Det er haugevis med fly du kan kjempe mot, dette endres ikke etter hvilkje flytyper du kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå