Dubious Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 ..er det jeg ønsker meg aller mest, så batteriet er lett å bytte og antenne for mye bedre dekning.. (Smart/android med touchscreen) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det finner du neppe. Men Cat(epillar) har en telefon med android som tåler mye, og sikkert har lang batteritid, og muligens bedre dekning. Ellers kan du se på antenneforsterker og større batteri+deksel. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 TRur ikke det lengre finnes telefoner som har antenna på utsiden DEt forsvant kon desverre for et tiår siden Men på nesten alle androider så kan du bytte batteri. Å med zerolemon sine batterier, så får du opptil 3 ganger mer batteri kapasitet enn orginal, men den gjør telefonen tykkere. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Denne nye vibe x2 her kan du klapse på batteri bak. Antenne er intern som alle andre. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Mobilantenner er basert på fraktaler, ikke formet som en pisk som på reiseradioen. Mange eldre mobiltelefoner hadde "antenne" til pynt, fordi uopplyste kunder trodde de fikk bedre dekning med stor antenne. Men antennen var ikke i pisken. Si fra om jeg tar feil, men jeg tror ikke denne utstikkeren egentlig var antenne i gamle telefoner. Skal du ha vanntett smarttelefon, har SONY mye fint å velge mellom. Toppmodellene deres er vanntette og kraftige. Jeg har selv en Xperia Z2. Husk i så fall et gummideksel, for selve telefonen er faktisk laget av glass. Lading kan gjøres med en GP Power Bank. Det er en oppladbar batterilader. Den skal holde til flere ladinger. SONY sine telefoner er som iPhone, altså du kan ikke ta ut batteriet. Men det trenger du ikke heller. Bare koble til GP-batteriet, så kan du lade. Hvis du skal ha en smarttelefon med best mulig antenne, kan du lese litt på nettet. Noen har bedre innebygget antenne enn andre. Endret 11. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jo den var antenne. Jeg skrudde av noen slike på ulike Ericsson telefoner og da forsvant nesten alt av signaler. Husk at disse også bare hadde radio for gsm mtp frekvensbånd . Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Mulig at akkurat Ericsson hadde ekte antenner, men jeg har hørt at i mange tilfeller ble telefoner designet med en utvekst fordi kundene forventet det. Endret 11. september 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Flere telefoner i gamle dager hadde en liten tagg på oversiden, som umulig kan ha gjort særlig nytte utover å føles betryggende. Endret 11. september 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Var snodd en avmålt til bølgelengen pisk inne i de. http://www.gsmhistory.com/vintage-mobiles/ Idag ligger de inne i chassiet og resepsjon "er" dårligere pga det (trade off estetisk) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Husker det var mange telefoner med kontakt for tilkobling av ekstern antenne også, men det finnes vel heller ikke i dag.Litt synd, hadde vært kjekt på hytta Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Du kan sikkert kjøpe dem på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 På finn.no finner du rett som det er annonser for Nokia 6110/6150/6210/6310/6310i. De avtakbart batteri og antennekontakt på baksiden. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Runbo Rugged, tåler juling, utskiftbart batteri, og mulighet for å montere ekstern antenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå