Thor'en Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Moon. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dette bilde har god eksponering og fokus, og mye detaljer synlig. Jeg ser en klar fremgang fra ditt forrige månebilde. Bilde ser noe sterkt etterbehandlet ut, så det er mulig det kunne vært mer detaljer å hente ut. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Dette bilde har god eksponering og fokus, og mye detaljer synlig. Jeg ser en klar fremgang fra ditt forrige månebilde. Bilde ser noe sterkt etterbehandlet ut, så det er mulig det kunne vært mer detaljer å hente ut. Tusen takk for din tilbakemelding Jan Erik. At det er framgang er godt å høre. ;-). Forholdene da bildet ble tatt var ikke helt optimal da det var et tynt skydekke/dis. Bildet er en del etterbehandlet men det var ikke mye mer detaljer jeg klarte å hente. Jeg pleier å fjerne støy/glatte ut i de områder der det allikevel ikke er detaljer. Noen ganger kan det dog bli for mye. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg