Smedsrud Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Både superrøykvarsleren og den smarte termostaten kommer for salg i Europa.Googles smarte hjelpere rykker nærmere Lenke til kommentar
DrJones Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er det noe estimat hva prisen blir her til lands? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Og vips så kan hackere o.l sette opp temperaturen og lage bastue hos folk 3 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Husk å kjøpe de som har strømkontakt. Ihvertfall for de som har nytt hus. Kom inn noen nye regler for noen år siden, der det er krav om nettdrift (ikke wifi, men 230V strøm). Gjør det litt mer plagsomt å montere... 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Og vips så kan hackere o.l sette opp temperaturen og lage bastue hos folk Jeg er sikker på at hackere kommer til å prioritere hardt å gjøre innetemperaturen mildt ubehagelig hos fremmede... AtW 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er sikker på at hackere kommer til å prioritere hardt å gjøre innetemperaturen mildt ubehagelig hos fremmede... AtW Jepp, jeg er helt enig. Dette er en viktig prioritering for alle kriminelle vil jeg påstå! 2 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Disse spionproduktene til NSA i for av Google produkter kommer ikke inn i mitt hus... 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er det noe estimat hva prisen blir her til lands? Hopper på her, vil gjerne vite norsk pris 1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dette viker omtrent like nyttig som å koble lyspærene sine til mobilen. Tidsstyrte termostater er uansett ikke noe nytt. http://www.micro-matic.no/?ItemID=6788 Fordelen her er riktignok at denne enheten skal lære seg når du er hjemme og ikke. Dette kan vel løses enklere ved å bruke telefonens posisjonsdata og sku på varmen når du nærmer deg og av når du forlater huset? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Den tar også høyde for utetemperatur og for folk som reiser mye er det høvlig å skru opp varmekablene dagen før man kommer hjem Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er ikke helt oppdatert på hva som er vanlig i hus-standene her til lands da jeg stort sett har jobbet som elektriker på skip, men har vært på noen rehab jobber på land de siste årene, og fått intrykk av at de fleste vertfall litt eldre hus kjører termostatene sine på 230 volt med direkte styring og tilføresel i termostaten. Denne "Nest" termostaten er jo vel bare for intigrering 24 volts anlegg slik jeg har forstått det? Mer for type fyrkjele/ventilasjons anlegg som er mer vanlige i statene? En har selvsagt mer svakstrøms styringer i nyere smarthus løsninger, men her finnes det jo allerede et flust av produkter med lignende funksjonalitet som jobber sammen med den aktuelle smarthus løsningen. Ser derfor ikke helt føre meg at dette kan bli noen suksess her til lands. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Disse spionproduktene til NSA i for av Google produkter kommer ikke inn i mitt hus... 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Disse spionproduktene til NSA i for av Google produkter kommer ikke inn i mitt hus... https://www.youtube.com/watch?v=NZyVZFJGX5g Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Disse spionproduktene til NSA i for av Google produkter kommer ikke inn i mitt hus... Ja, viktig for NSA å vite hva temperaturen i stua til en viss herremann i Norge er. 2 Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Håper røykvarsleren har innebygget adwords sånn at jeg kan få gode tilbud anonsert over høytaleren innebygget. 5 Lenke til kommentar
njoten Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt Nest 220 volt røykvarlser siden begynneslen av januar i år. Koster mye, men veldig fornøyd. Nest produkter kan kjøpes her http://www.johnlewis.com/search/nest?_requestid=888807 Lenke til kommentar
DrJones Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 njoten du som har en av disse, har den kablede versjonen reserve batteri i tilfelle strømmen går? Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt Nest 220 volt røykvarlser siden begynneslen av januar i år. Koster mye, men veldig fornøyd. Nest produkter kan kjøpes her http://www.johnlewis.com/search/nest?_requestid=888807 Ikke for å være vanskelig nå, men hvordan er man veldig fornøyd med en røykvarsler? Den skal jo helst bare gi beskjed når det er behov for å komme seg til helvette ut. Og ikke når man steker bacon. Regner nå med at din lelilighet/hus ikke har brent i det siste! 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Litt spesielt at etter alle dei avsløringane som har komen om NSA og deira metodar, so blir framleis dei som er skeptiske til dei sett på som paranoide gærningar. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ja vettu om man tror NSA avlytter deg gjennom røykvarslere så er man litt paranoid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå