mobilen.no Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dropper jukseskinnet på ny mellomklassemobil.RYKTE: Ny Samsung får «full metal jacket» Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Selfie-mobil faktisk. 2 Lenke til kommentar
Arnesahn68 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvordan blir det med induktiv ladding på en sånn mobil tro? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Liker bedre måten de gjør det på Alpha. Fullkropps metallmobil er ikke helt min greie. 2 Lenke til kommentar
Cheree88 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg sitter idag med Note 3 m/induksjonslading.. GENIALT å kunne bytte batteri på tlf, og det er en stor grunn for Note 3 valget. Føler Samsung fjerner en av fordelene de har ved å fjerne denne muligheten. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Det er tross alt kun en mellomklassemobil. Ikke flaggskipet note4 og neppe s6. Endret 11. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tullete greie, hva skjer når telefonen henger seg opp og ta ut batteriet er eneste løsning? Design skal aldri gå forran funksjonalitet... 1 Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tullete greie, hva skjer når telefonen henger seg opp og ta ut batteriet er eneste løsning? Design skal aldri gå forran funksjonalitet... Du er klar over at hvis du får heng på en Samsung Mobil så trenger du ikke å ta ut batteriet. Hold power knappen inne ca 8 sekunder så restarter den. Uansett heng Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Når får vi smartmobiler med batteriet på utsiden igjen? Uten et unødvendig deksel en må ta av først... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Tullete greie, hva skjer når telefonen henger seg opp og ta ut batteriet er eneste løsning? Design skal aldri gå forran funksjonalitet... Du er klar over at hvis du får heng på en Samsung Mobil så trenger du ikke å ta ut batteriet. Hold power knappen inne ca 8 sekunder så restarter den. Uansett heng ...og på iPhone har man det samme "problemet" - bare å holde inne Home og Power til telefonen skrur seg av. Å ta ut batteriet er bare SÅ 2000 lizzom. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Johan: ikke egentlig. Jeg liker muligheten til å bytte bakdekselet, ta på et Viewcover om ønskelig, bytte batteriet til et fulladet, osv. Jeg ser liksom ikke noen god grunn til å ikke ha det slik, selv om det i praksis neppe er noe man driver med hver dag =) . Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Johan: ikke egentlig. Jeg liker muligheten til å bytte bakdekselet, ta på et Viewcover om ønskelig, bytte batteriet til et fulladet, osv. Jeg ser liksom ikke noen god grunn til å ikke ha det slik, selv om det i praksis neppe er noe man driver med hver dag =) . Diskusjonen gikk vel ikke på om man likte å bytte cover eller batteri, men hva man kunne gjøre om telefonen eller en app gikk i lås og man ikke kunne ta ut batteriet for å tvinge shut down på telefonen. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Selfie-mobil faktisk. Det er vel det dette kameraet brukes mest til? Selfies? Husker da 3G var nytt, da skulle det brukes til å føre video chat/call med. Tror det ble en gimmick. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Johan: sant det, var ikke egentlig rettet mot din kommentar, så aner ikke hvorfor du ble nevnt i starten der =p . Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dual sim bør flere begynne med. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dual sim bør flere begynne med. Enig.Liker forsåvidt veldig godt jukseskinnet på Note 3 (og 4?). Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 HERREGUD DE HAR JO KOPIERT IPHONE 4S JO. Også ser jeg de har henta inspirasjon fra iPhone 5 på den polerte skråkanten på begge sider av rammen. Samsung ass... 1 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 HERREGUD DE HAR JO KOPIERT IPHONE 4S JO. Også ser jeg de har henta inspirasjon fra iPhone 5 på den polerte skråkanten på begge sider av rammen. Samsung ass... Tuller du? Bare fordi den har ramme av metall så er det kopiering? Typisk Apple fans å si at Samsung kopierer alt fra Iphone. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det var en spøk... Lenke til kommentar
Fairlight Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvorfor aluminium? Har erfaring med at aluminium ikke er så veldig motstandsdyktig mot striper og skader. Vil heller han en telefon i syrefast stål eller noe slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg