Dawgster Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er midt i montering av ny PSU og ser at det er to CPU-kabler: én 8-pin til 8-pin og én 8-pin til 12-pin (12-pin enden går inn i PSUen). Har det noe å si hvilken av de jeg bruker? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hva brukes de resterende 4 pins på 12-pin kontakten til? Så lenge det passer er det uansett ikke noe særlig å tenke på. De fleste skikkelige modulære strømforsyninger i dag er bygde slik at det er rimelig vanskelig å koble feil. Hvilket merke og modell er det? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Hvilken PSU er dette? Det er normalt med flere strømtilkoblinger for CPUer på litt høyere effekt-PSUer. Men en som går fra 8-pin til 12-pin i PSUen har jeg ikke sett før. Bare kjør på om det passer. (skal gli rett inn) Må du presse hardt for å få den ned så risikerer du at det er 8-pin PCI-e kontakten. Men et "knepp" på slutten er det jo naturlig nok. Endret 11. september 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Det er en XFX Pro Series Black Edition 1250W. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ser ut som det er en 12-pin som det står CPU/PCI-e på. Merkverdige greier, men sikkert fint om du bare har en CPU og du trenger ekstra PCI-e. Bare bruk den vanlige 8-pin EPS til CPU du. Ikke at det spiller noen rolle, men da slipper man forvirring unødig. Lenke til kommentar
Dawgster Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Jeg fant ut av det! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå