Hænir Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hei Jeg er klar til bestilling av PC i deler, men lurer på hvor det er trygt å bestille? I følge prisjakt så er det Proshop som er billigst på det jeg trenger, men har ikke noe erfaring med dem. Er de ok? Hvor er det dere vanligvis bestiller fra når dere skal oppgradere eller bygge? Skjermen har jeg allerede bestilt fra komplett og det gikk helt smertefritt. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 PS, netonnet, komplett/mpx, dustin, netshop, techbay. Kommer litt an på hva du skal ha og hvor mye hver enkelt skal ha i frakt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg bruker hovedsakelig Dustin, Komplett, CDON, MPX, NetonNet, Digital Impuls (veldig fin butikk hvis du bor i Oslo, samme pris på nett som i butikk). Proshop har jeg ikke brukt selv ennå, men en kamerat av meg prøvde, og han fikk varene veldig fort. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg har handlet fornøyd med Komplett, CDON, Dustin, Supersmart, MPX, Multicom, NetOnNet. Handler fra de billigeste. Når det gjelder Proshop er det mange som har handlet der uten problemer, jeg har aldri tatt sjansen fordi jeg ble skeptisk etter å ha lest negative tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå