Stimann Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Var bare 6 år gammel, så husker ikke så veldig mye av dagen. Skal mene at fattern satt på nyhetene etter middag, der mediedekningen var skyhøy mildt sagt.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Var åtte år gammel, flikket igjennom kanalene på TV etter jeg kom hjem fra skolen, pappa stoppet meg i det CNN kom på. Skjønte ikke helt hva som skjedde - og gjør det på sett og vis ikke i dag heller, men husker det var rart på skolen de påfølgende dagene. Lenke til kommentar
Niuroumian Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Gikk på barneskolen på den tiden, og husker at jeg, moren min og min lillesøster på 4 var på besøk hos noen venner rett etter skolen. Vi så på et eller annet på TV da det ble avbrutt av ekstra nyhetssending med klipp fra hendelsen med WTC. Forstod ikke så veldig mye den gang, men husker akkurat det øyeblikket veldig godt, sikkert fordi de voksne fortalte oss hvor alvorlig dette var. Endret 11. september 2014 av Niuroumian Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Satt vel og lekte med lego, som de fleste andre treåringer 3 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg var syk og sengeliggende, så litt sånn sløvt halvveis på tv, men ble lysvåken da det gikk opp for meg at denne katastrofen virkelig skjedde. Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Var hjemme etter skolen, jeg og en kamerat var på vei ut døra, så hørte jeg akkurat telefonen ringe. Var mamma som ringte og sa jeg måtte gå å skru på tven, så gjorde det akkurat i tide til å se det andre flyet smelle inn i bygningen. Ble plutselig til at vi bare satt og så på tv resten av dagen istedenfor å gå ut å leke. Tror nok aldri jeg kommer til å glemme det. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Mamma hadde hentet meg på skolen når vi hørte på radio i bilen at et småfly hadde kræsjet i en av bygningene. Når vi kom hjem så skrudde vi på tvn å så fly nr2 kræsje i den andre bygningen å da visste man med engang at det ikke var noen ulykke Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Var vel på skolen tror jeg, sto i gangen hjemme og prata med mor når broren min kommer løpende ned trappa fra 2. etasje etter å ha lest om det på cnn.com (tror jeg det var) og ber oss skru på nyhetene på tv. Stakk så rett til en kamerat og fortalte hva som hadde skjedd.. Husker ikke stort mer av den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå