r2d290 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 13 år har gått siden tragedien i USA. Hva husker du fra den tiden? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Satt på skolen i England og kunne ikke tro det som skjedde. Tiden der var etterfulgt av mye fremmedhat og bombetrussel mot offentlige anlegg og skoler, blant annet den jeg gikk på. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Åida! Hvordan reagerte skolen på det? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Satt å spillte monopol. Merkelig nok hadde vi CNN på i bakgrunnen å fikk med oss det som skjedde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Spilte dataspill hos enn kompis etter skoletid. Trur det var Heroes III. Så ringte faren hans og ba oss skru på TVen. Vi så på CNN da det andre flyet kom styrtende inn i bygning nummer to. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hoppet på trampoline hos en kompis etter skolen som hadde vært der noen år tidligere. Surrealistisk stemning den dagen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hjemme og chilla med Macgyver på TVen. Plutselig kommer fattern løpende og skrur over akkurat i det Mækkern skal åpne en boks med juling, dårlig stemning. 3 Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg var i Bulgaria på ferie, husker at den dagen ble en svett dag på hotellrommet foran TVen istedet for ved bassenget. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg jobba seint den dagen. Ble oppringt av en kompis som ba meg skru på tv'en og satt katatonisk hele kvelden og kunne ikke tro det jeg så. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde bursdag den dagen. Dessuten var det medlemsmøte i NSK Sørlandet på kvelden. Gjett hva vi snakket om, det var ikke biler ... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Var mye evakueringer kan du si Endret 11. september 2014 av stich_it Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hang hos naboen, så det på tv. Skjønte ikke helt hva som gjorde at folk reagerte så på dette, krig og elendighet er jo hverdags på nyhetene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Godt spørsmål. Tror faktisk jeg gikk i første klasse det året, så det er litt vanskelig å si. Var sikker på skolen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 På vei hjem fra jobb, slo på tven og det første jeg så var når det andre flyet traff. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Kom hjem fra skolen, fikk med meg at begge bygningene gikk ned. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Så det på tv-en hjemme, bruttern som slo på nyhetene tror jeg.. husker at han bannet, stort mere husker jeg i grunn ikke.Husker bedre øyeblikket da klassen min akkurat hadde satt seg på bussen hjem fra klassetur, og den ene læreren vår sa at USA hadde gått inn i Afghanistan. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Satt å så på en amerikansk komiserie satt til en high school etter skolen husker jeg. Var ganske uvirkelig. Endret 11. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Bibliotekvakt på Høgskolen i Sarpsborg, skjønte ikke alvoret før jeg så bilder av ett fly kræsje inn i en av tårnene. Faktisk første gang jeg hørte om tvillingtårnene, hadde ikke hørt om de bygningene før den tragedien. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Satt hjemme og skulle spille SSX på PS2 og slo på tv, såg andre flyet traff. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg var på skolen, så husker jeg TVen var på nyhetene hele dagen og kvelden når man kom hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå