#Kroenkeout Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Når kommer denne helgen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Som jente, knytter jeg meg enda sterkere til gutten etter sex, jeg får rett og slett mer følelser for han. Dersom det skulle vise seg at han bare var ute etter et knull, så er det jeg som sitter med skjegget i postkassa. det svir noe jævlig skal jeg si deg, og jeg kan i tillegg love deg at det er jævlig mange andre, spesielt jenter, har det akkurat som meg! Hva er poenget med å ikke ha sex?? Det er jo bare... sex... Herregud folk legger så mye i sex, Pul og vær glad for faen, kutt ut å innbille seg at sex er mer enn sex, det er min innstilling til saken... Anonymous poster hash: 759c5...6b6 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Bare husk på at det å vente med sex absolutt ikke er noen garanti for at han kommer til å bli etterpå. I verste fall kan han bli med på leken og fremdeles stikke etter å ha hatt sex med deg, mens du fremdeles blir sittende igjen med skjegget i postkassa fordi du ventet og trodde du hadde ham på kroken. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvem er egentlig disse mannfolka som orker og gidder å bruke ukesvis og plenty med timer på å lure seg til _ett_ ligg? Kan de ikke heller betale eller bruke tinder? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Akkurat. De som ikke klarer å vente til jenta føler seg trygg nok, forsvinner. Da har man luket ut de useriøse. Er gutten OPPRIKTIG interessert og har følelser for jenta, venter han, uansett. Anonymous poster hash: 759c5...6b6 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 For meg høres det ut som om du legger veldig mye i sex som del av et forhold. Det høres ut som at dette er følelser som er viktige for deg. Når du velger å kose, kline, rote etc, så bør du også være klar over at du leker med følelser som kan være minst like viktige for en annen. Det trenger ikke bare være "fullbyrdet samleie vs ikke fullbyrdet samleie". Om du trigger sexuell frustrasjon hos den andre trenger ikke det være så enkelt som "hun dro meg over en grense, det ble vanskelig for meg å ikke gå hele veien". Det kan også handle om forventninger på et følelsesmessig plan, og ikke minst at man kan føle seg brukt/utnyttet. Jeg tror du må være klar over at du ikke kan være "luremus" over lang tid uten at det fort skaper en følelsesmessig frustrasjon. Hvis det er slik at forholdet ikke kan utvikle seg i en naturlig progresjon kan det hende du har gått ut for høyt i forhold til dine egne grenser.Det høres ut som at du er bevisst på at dine handlinger på en måte forplikter, og det er bra. I tillegg til å ikke utlevere deg selv 100% med en gang virker det også som om du tenker på balansegangen mellom det å være billig og det å være kjip. Ta med deg det, og ikke glem at de av dine handlinger du tenker på som viktige er ikke nødvendigvis de samme som partneren din vektlegger som viktigst. Hans "point of no return" er kanskje ikke der du forestiller deg. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Som jente, knytter jeg meg enda sterkere til gutten etter sex, jeg får rett og slett mer følelser for han. Dersom det skulle vise seg at han bare var ute etter et knull, så er det jeg som sitter med skjegget i postkassa. det svir noe jævlig skal jeg si deg, og jeg kan i tillegg love deg at det er jævlig mange andre, spesielt jenter, har det akkurat som meg! Hva er poenget med å ikke ha sex?? Det er jo bare... sex... Herregud folk legger så mye i sex, Pul og vær glad for faen, kutt ut å innbille seg at sex er mer enn sex, det er min innstilling til saken... Anonymous poster hash: 759c5...6b6 Jeg ser problemet ditt, men det er et problem som sitter i hodet ditt, ikke nødvendigvis hos motparten. Du må selvfølgelig reagere ut fra dine egne følelser, men jeg kan for min egen del si at en sådan holdning er turn-off. Men det er meg da selvfølgelig, og verden går ikke i bane rundt meg... Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 For meg høres det ut som om du legger veldig mye i sex som del av et forhold. Det høres ut som at dette er følelser som er viktige for deg. Når du velger å kose, kline, rote etc, så bør du også være klar over at du leker med følelser som kan være minst like viktige for en annen. Det trenger ikke bare være "fullbyrdet samleie vs ikke fullbyrdet samleie". Om du trigger sexuell frustrasjon hos den andre trenger ikke det være så enkelt som "hun dro meg over en grense, det ble vanskelig for meg å ikke gå hele veien". Det kan også handle om forventninger på et følelsesmessig plan, og ikke minst at man kan føle seg brukt/utnyttet. Jeg tror du må være klar over at du ikke kan være "luremus" over lang tid uten at det fort skaper en følelsesmessig frustrasjon. Hvis det er slik at forholdet ikke kan utvikle seg i en naturlig progresjon kan det hende du har gått ut for høyt i forhold til dine egne grenser. Det høres ut som at du er bevisst på at dine handlinger på en måte forplikter, og det er bra. I tillegg til å ikke utlevere deg selv 100% med en gang virker det også som om du tenker på balansegangen mellom det å være billig og det å være kjip. Ta med deg det, og ikke glem at de av dine handlinger du tenker på som viktige er ikke nødvendigvis de samme som partneren din vektlegger som viktigst. Hans "point of no return" er kanskje ikke der du forestiller deg. Er ganske enig i det du sier. Jeg kunne aldri tenkt meg å være luremus, er jo tross alt vanskelig for meg og. For han som sier "sex er bare sex" så tror jeg ikke han tenker lenger enn sitt eget perspektiv. De siste gangene jeg har datet så har personen fått meg til å tro at han kunne tenke seg forhold, men så viser det seg etter sex at han ikke ville ha noe mer, men at han gjerne kunne være pk. Jeg er derfor livredd for at det skal skje igjen med denne personen jeg liker. Problemet er at han bor ganske langt unna, og når han først kommer hit for en helg så vil jeg jo oppleve nærhet. Jeg knytter ganske fort følelser og hvis jeg ikke har hatt sex med han og det ikke funker, så kommer jeg over det. Har jeg derimot hatt sex og det viser seg å ikke funke, så sitter jeg igjen med en følelse av å ha blitt brukt. Tror kanskje utifra det du sier så e det kanskje ikke så lurt å sove sammen.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jada det går helt fint og være gutt og kun "sove", selvom man har dødskeen på dama! Men mulighetene for at han må ligge på magen og miste endel timer søvn er der absolutt. Du nevner at du ikke vil ha sex fordi du vil se om han er "snill-gutt" eneste lille problemet med dette er at gutter kan bli ganske oppspilt på "jakta" og derfor tolerere endel spill for og få jenter til sengs. Men igjen, du må kanskje våge litt for og vinne? Worst case scenario, så sier du bare at du ikke er klar enda. Best case (for han) er at du bare gir han en hjelpende hånd før lalletid, så blir alle fornøyde Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvordan gikk det? har dere sovet sammen nå eller? 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 ja, å sove sammen med ei man har sommerfugler i magen på grunn av er utrolig koselig og fint. Kanskje man blir litt kåt osv men det er bare hyggelig og kjenne på den følelsen sammen. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 sov to netter sammen med en "ny" dame denne helga jeg... Nå veit man jo aldri hvorfor en dame kniper igjen, og jeg valgte å ikke bli sur for det. Tullet litt med at hun var en luremus og sånt, noe hun synes var gøy. Det som gjorde at frustrasjonen ikke ble stor for min del denne gang, var at jeg fikk henne til å gi meg en "håndjobb" isteden, med tilhørende søl på lakenet. Da er liksom det kommet ut, det som skal ut... Også er alle fornøyde Så hvis du merker att gutten er sprengkåt, så prøv å få han til å komme, uten å knulle, hvis du ikke vil det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Mange og kanskje spesielt jenter forbinder følelser med sex, enten at de har dem eller lett får dem. Er ikke alltid lett å være jente. Man skal stille opp på sex fordi det bare er sex og samtidig skal man ikke ha så mange partnere... Jeg mener man kan se på kjemi og hva som skjer også, men jeg har brukt å ende i forhold. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har inntrykk av at det er den som ønsker seg noe mer enn sex med den andre ofte er den som knytter mest følelser til sex, uavhengig av hvilket kjønn han/hun er. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå