Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sove sammen uten å ha sex?

Anbefalte innlegg

Dette er vel et spørsmål rettet til dere gutta. Har blitt godt kjent med en gutt og har avtalt at han skal være hos meg en helg, men vi er blitt enige om å ikke gå fort fram når det gjelder å ha sex. Vil det alikevel være dumt av meg å dele seng med han hele helga?

Ser jo for meg vi kommer til å kysse og småkose litt, men jeg vil på en måte ikke gjøre det for vanskelig for han i og med at vi skal sove sammen. Synes selv det er vanskelig å avstå fra sex når man ligger så tett inntil en annen, men tror det kanskje er lettere for jenta enn for gutten.

Vil høre hvordan DU tenker om det om du hadde vært i hans situasjon? ville du synes at det hadde vært vanskelig å ikke gå lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dater en jente nå som jeg liker veldig godt. Hun har sovet her to ganger, uten at jeg har pult henne. Vi har selvsagt ligget og kost nakne sammen og hatt oralsex, og det er hardt å ikke gå lenger når man deler en seng naken med en man liker godt. Men hey, er hun verdt å vente på så gjør jeg det ass.

Anonymous poster hash: a8b0f...5f9

Anonymous poster hash: a8b0f...5f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer nok ikke til å funke, om han er skrudd sammen som de fleste andre gutter. Har forsøkt det samme selv (med gode intensjoner), og har ofte endt opp med å ha sex. De fleste gutter lider nok av dårlig impulskontroll, om man flørter med jenta, og sjansen for sex er der :]

• Liker 3
Lenke til kommentar

Høres ut som en ganske vanskelig oppgave. Du må jo selv hjelpe litt til med å ikke gjøre ting vanskelig(ere) :p

Jeg har ikke akkurat tenkt å tease, men vil liksom ikke bare legge meg ned og "god natt" om du skjønner hva jeg mener. Tenkte liksom om litt småkosing var greit uten at det måtte gå noe lenger.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, det er jo ikke verre enn å si nei. Om han blir grinete av sånt er han åpenbart ikke verdt bryet.

Ikke misforstå, han sier det er helt greit. Det jeg spør om er om dere gutta syns det er seksuelt frustrende å ligge å holde rundt jenta når dere skal sove?

Lenke til kommentar

Ærlig talt, det er jo ikke verre enn å si nei. Om han blir grinete av sånt er han åpenbart ikke verdt bryet.

Ikke misforstå, han sier det er helt greit. Det jeg spør om er om dere gutta syns det er seksuelt frustrende å ligge å holde rundt jenta når dere skal sove?

Om det så skulle være seksuelt frustrerende, så er det uansett verdt det om du er en jeg kunne tenkt å være sammen med på lang sikt. Ser ikke problemet med å spørre om å vente, og om han ikke synes det er greit er det kanskje ikke sikkert dere passer så bra sammen uansett?

Anonymous poster hash: 9f2dc...898

Lenke til kommentar

Nyforelska og sexdilammaet... dårlig kombo! Sier han det er greit, så er det som oftest det. Det er ikke frustrerende å ligge sammen ved noen man liker veldig godt, men hvis man er bare ute etter sex er det veldig frusterende.

Lenke til kommentar

Nyforelska og sexdilammaet... dårlig kombo! Sier han det er greit, så er det som oftest det. Det er ikke frustrerende å ligge sammen ved noen man liker veldig godt, men hvis man er bare ute etter sex er det veldig frusterende.

Tipper jeg får testet ut om han holder ord da. Vil liksom være intim, bare ikke ha sex da jeg satser på et langvarig forhold

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Hva gjør du hvis han prøver seg da?

Da sier jeg nei. Han virker overhode ikke som typen som ville ha pushet på. Han virker som en ordentlig type i motsetning til de jeg har vært sammen med tidligere.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar

Tja, kan jo kanskje hjelpe med pysj? Da slipper man jo også at man kler seg såpass sexy med undertøyet at han ikke greier å holde seg unna.

Men ja, som andre påpeker så bli enige på forhånd så går det nok bra , jeg har selv sovet sammen jenter flere ganger når jeg var yngre og det gikk fint og blir hun med på leken så er det som regel uten press ( jeg spurte i alle fall om hun var klar for å ta det videre).

Lenke til kommentar

Ja det er jo det hvis man liker jenta, er vel samme greia for jenter. For min del har jeg null problemer med å vente med sex hvis jeg har noe på gang med jenta, men det betyr ikke at man ikke blir låt.
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å ikke ha sex?? Det er jo bare... sex... Herregud folk legger så mye i sex, Pul og vær glad for faen, kutt ut å innbille seg at sex er mer enn sex, det er min innstilling til saken... :)

Fordi jeg vil forsikre meg om at han vil ha mer, er ganske så dritt å ha sex og deretter bli oversett etterpå når du selv hadde håp om mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...