anderz Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Der skal eg drepe ein VIP. men kommer ikkje lenger enn til ein plass der to av mine egne blir drept, kan ikkje hjelpe dei fordi eg står bak eit skuddsikkert glass. noken som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
anderz Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 btw, det kommer nye folk hele tiden, uansett ka eg gjer, dukker dei opp, men eg kommer ikkje videre, klarer ikkje å skyte vip`en som står bak det skudd sikre glasset... noken ide? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har counter-strike condition zero kømmi ut? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Bortsett fra som warez. Nei... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sinnsykt bugga... Vent heller til hele spillet kommer! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Her snakker vi jo helt klart om warez versjonen. Du ikke da forvente at så mange andre har det da. Lenke til kommentar
anderz Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 vente til det kommer? det kommer jo ikkje før langt ut i neste år.... er vi heldige kommer det i begynelsen av 2004, kan aldri tenke meg at det kommer før, sjøl om det har gått "gold" Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Warez versjonen er den gamle "builden" som er laget av Ritual. Turlte Rock Studios som lager det nå! :-) Lenke til kommentar
anderz Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 jada, det veit eg. kan jo hende det ikkje får an å komme lenger da, men eg tenkte no eg skulle spørre. er jo tross alt ikkje så veldig vanskelig å få tak i den vesjonen, ligger over alt... Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Joda, men det er fortsatt "beta", slik at feil som den du beskriver i originalposten forekommer. Det kalles "bugs" Eller så er det bare noe du ikke har tenkt på enda.... Hva med å skyte OVER glasset med noe artilleri eller.no? Mvh. S. Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Øverst i høyre hjørnet på vinduet er det et hull. Kast inn en granat og saken (eller VIP'en) er biff. Lenke til kommentar
anderz Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 ååh.. ja, det funka! takk takk! (-: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå