Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Husker dere at når xbox 360 først kom hadde den 20gb lagringsplass? det ble senere oppgradert til 60, 120, 250 gb. Det var også noen med noen hundre mb. Xbox one har 500gb. Må man installere spill fra disk, eller er det valgfritt? har dere eksempler på hvor mye plass hvert spill tar? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Fra et par hundre mb til 50gb..sånn ca. De fleste spill installerer fra disk, men størrelsen kan jo variere noe. Jeg kjøpte en ekstern disk på 1 i tillegg da medfølgende disk begynte å bli full ganske fort. Så om du satser på å kjøpe noen spill så kan det jo være ok å utvide på sikt. Er du derimot slik at du spiller et spill ferdig og kan fjerne det så blir jo problemet mindre. Nå har også Xbox 1 en funksjon som lar deg ta opp og lage filmsekvenser når du spiller og disse vil jo også ta noe plass. Endret 10. september 2014 av firberblad Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Forza 5 tar vel sånn ca 40gb, fifa 15 tror jeg var på rundt 15gb (?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Viste ikke at man kunne utvide med en ekstern disk. Syntes å huske at det var en grense på 16gb for ekstern lagring på x360. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Viste ikke at man kunne utvide med en ekstern disk. Syntes å huske at det var en grense på 16gb for ekstern lagring på x360. USB 3 ekstern disk opp til 4-8 TB om jeg ikke husker feil. Du kommer aldri til å gå tom for plass til spill Men den disken blir ren disk for Xboxen, kan vistnok ikke brukes til PC etterpå. Det er minuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå