knopflerbruce Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kort fortalt lurer jeg på hvor mye båndbredde som trengs for å game over internett i disse dager (fortrinnsvis nyere spill, BF4 og Call of Duty-serien). Tenker på å benytte meg av homenet sitt tilbud nå, men her er begrensningen 0.5-1mb/s opp. Jeg ville tenkt at dette skulle vært nok, egentlig - men helt sikker er jeg ikke (spesielt om jeg får besøk og to maskiner skal benytte denne hastigheten sammen). Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Eg har 0,7 og har ikkje noko problem i allefall. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 0.7 vil funke, men tro meg, det er ett sugerør som vil irritere deg etter en stund så jeg anbefaler heller å jakte på hva enn som gir deg den største opp kapasiteten. Er en grunn til at jeg gir Telenor fingeren og legger fiber i disse dager. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det er ikke et problem så lenge du er alene på nettet, sitter noen og laster opp bilder eller slikt til feks dropbox er det derimot kjørt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Jeg har egentlig ingen gode alternativer som ikke koster minst det dobbelte... Det var vel rundt 0,7 jeg ble fortalt per telefon da jeg ringte homenet på fredag, også. 1700m unna sentralen, om det er bra/dårlig aner jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå