Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Ny seng

Anbefalte innlegg

Heisann godt folk,

Jeg er på utkikk etter ny seng om dagen i forbindelse med nytt bosted. Plassmessig skal jeg ha plass til en stor dobbelseng (180x200), men jeg har ikke tatt over leiligheten enda, så er noe usikker. 150x200 skal i hvert fall gå fint.

Jeg er på utkikk etter en behagelig seng, og har sett på disse kontinentalsengene som jeg syntes er fine. Er det noen som anbefales?

Budsjett: ~10 - 12.000 ink. alt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en så stor investering ville jeg virkelig gått rundt og prøvd rubbel og bit med forskjellige tilgjengelige mykhetsgrader osv.

Så og si alle produsentene av slike senger har i alle fall 150-senger innenfor din pris. For Svane, Jensen o.l. vil det være den "billigste" modellen. For IKEA og STAR og andre billigere merker vil du antakeligvis ha råd til 180-seng og en av deres dyrere modeller, uten at jeg har noen som helst anelse om kvalitetsforskjellen mellom de forskjellige merkene.

For min egen del er den beste senga jeg har sovet i en toppmodell Jensen-seng på et hotell. Tror jeg fant ut at utsalgsprisen på noe lignende ble godt over 30000 dog. Jeg bruker nå en rammemadrassløsning med overmadrass fra IKEA. 150cm til 6000 overmadrass inkludert. Den er helt ok. Jeg har en på gjesterommet mitt og, og alle som har sovet der sier senga er god. Noen av dem er familie, så jeg tviler på at de gidder lyve for å være høflige. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...