Gå til innhold

Hvilken strømleverandør bruker du i dag?

Mr.Abc

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp fått meg en ny jobb som salgskonsulent for Fjordkraft.. og det jeg vet er at vi heldigvis ikke lyver om noe for å selge avtaler på tlf så er veldig glad for det!

Så tenkte jeg at vi kunne ha en sånn runde der dere kan nevne litt om hvilken strømleverandør dere bruker i dag og gjerne hva slags avtale dere har! :)

Tenkte dette kunne hjelpe meg litt med å forstå rundt dette, hehhe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En altfor vanlig strategi blant strømleverandørene er å lokke kunder til et abonnement type "kun spotpris for det man faktisk bruker og ikke noe mer".

Deretter økes prisen i det stille etter noen måneder.

Jeg tror det er en bedre strategi å finne en leverandør med spotpris og "fornuftige tillegg".

Ole

Lenke til kommentar

En altfor vanlig strategi blant strømleverandørene er å lokke kunder til et abonnement type "kun spotpris for det man faktisk bruker og ikke noe mer".

Jeg tror det er en bedre strategi å finne en leverandør med spotpris og "fornuftige tillegg".

Ole

Har hatt dette abonnementet i nesten tre år.......

Lenke til kommentar

Ole

Har hatt dette abonnementet i nesten tre år.......

Når jeg sjekker historiske priser til Kraftinor Lavpris Mobil, så har dette abonnementet hatt påslag tidligere. Jeg mener det underbygger påstanden min om at selskap ikke kan selge strøm uten påslag over tid, og at den som velger et "gratis" tilbud i dag enten må følge veldig godt med eller regne med å komme mindre godt ut over tid.

Jeg tror rett og slett ikke på "julenissen" :)

Ole

Endret av Ole3
Lenke til kommentar

Jeg vil kalle nesten tre år for "over tid". Kraftinor lavpris og Kraftinor lavpris mobil er for øvrig to forskjellige abonnement.

Vil jo aldri komme dårligere ut over tid, hvis det legges på et fastbeløp i året vil jo det bare føre til at abonnementet får cirka samme pris som en hel haug med andre abonnement. Jeg forstår ikke logikken din.

Jeg tror heller ikke på julenissen.

Link gjerne til der det står at de har hatt påslag tidligere.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg avstår fra videre avsporing av tråden. Jeg tror ikke abonnementet du har valgt er verre enn mange andre.Du finner historiske data på siden til konkurransetilsynet.

Poenget mitt er så enkelt som at ingen leverandør i verden kan over tid gi bort en vare. Det gjelder strøm også.

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...