Gå til innhold

Hjelp til valg av PC skjerm

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg er på utkikk etter en PC skjerm. Nå har jeg en MacBook Pro 13" med retina display. Men har nå lyst på noe litt større. Jeg er ikke helt den største eksperten på dette, så hadde satt pris på anbefalinger fra dere.

Ønsker meg en 23" eller 27" tommer, helst 27". Må være 1920x1080 Full-HD og ikke så veldig dyr. Vil ikke spytte så veldig mye penger inn i en skjerm, men 2000 eller under er en fin pris.

Har sett litt på denne, men som sagt er jeg ikke den største eksperten på dette, så takker for anbefalinger og hjelp. Kommer for det meste til å bruke den til video og surfing på nett.

Har sett litt på denne skjermen. Fin pris og størrelse, men overlater å bedømme til noen som er mer eksperter enn meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel ville sett på skjerm som også har Displayport\Mini displayport om du først har mulighet det vil være fordel til en mac med mini displayport, da du slipper overgangskabel.

DELL UltraSharp U2414H - LED-skjerm- 24" - 1920 x 1080 FullHD - IPS - 250 cd/m2 - 1000:1 - 2000000:1 (dynamisk) - 8 ms - 2xHDMI, DisplayPort, Mini DisplayPort - svart - med 3-års Advanced Exchange Service

Den skjermen har IPS panel for bedre fargjengivelse.

AOC G2460PQU er bedre skjerm for gaming.

Den skjermen du foreslår er veldig stiv priset, og om du kun foretrekker 27"/28" men bortsett fra det er den veldig dyr for prisen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ville overhodet ikke anbefalt en 27" skjerm med 1920x1080-oppløsning fra PackardBell... veit ikke hvorfor, men det høres fælt ut..

Dell har fine skjermer, har to selv. U2410 og U2713hm.

Spillmessig er det vel ikke særlig aktuelt med en 144Hz skjerm til en MacPro?? De er vel ikke sååå supre grafikkmessig (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...