hotstepper Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hei, Har nettopp gått til anskaffelse av et slikt nettbrett: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/SMT320NZWANEE/samsung-galaxy-tab-pro-8-4-wifi-16-gb-hvit Fungerer fett til det meste, men har de siste dagene blitt mer og mer obs på at lyden er noe ute av sync til enhver tid når jeg ser film/serie i Netflix-appen. Når jeg ser via PC eller mobil (iPhone 5) er lyden synkronisert. Jeg skjønner ikke hva problemet kan være, og det ser ut til å være konstant, altså ikke noe som kommer etter en stund, eller blir bedre etterhvert. Noen med samme erfaringer eller forslag til hva som kan være gale / evt. løsning? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hei, dette kan skje med nye oppdateringer på nettbrett og netflix. Gjør følgende: -1 Sett nettbrett tilbake til factory -2 Oppdater nettbrett -3 Installer Netflix. Dersom det da ikke fungerer er det bare å vente på ny Netflix oppdatering. Da kan du gjøre 1-2-3 en gang til Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Tenker at å slette alle apps bør være siste utveit. Vil å kun avinstallere og installere netflix ha samme virkning? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Du må oxo resette brett. Selv om du avinstallerer Netflix, så ligger det igjen noen kodec instillinger som man bare får bukt med å sette til fabrikk. Har desverre ikke referanse. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Min gjør det samme. Tab pro Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hadde samme problem på Sony Z1 og har det både på LG G3 og Samsung Tab S 8,4. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Gjorde hele denne prosessen i går kveld, ingen endring Kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå