Gå til innhold

Jeg testa Samsung E700 i går!


T.I.L

Anbefalte innlegg

*grin*

 

For de som var på HI-FI messa på Oslo Plaza så hadde Samsung stand i 33. etg og de stilte ut alle de nye telefonene. Tasta på samtlige men konsentrerte meg om E700. For å sio det slik: Den er RÅ!!!! Den kommer i salg 04.11.03. Elkjøp får den først, men den er forhåndssolgt i 10.000 eks ( ! ). Jeg har lagt inn bestilling til 2700,- ( :D ) via jobben.

 

OLED - skjermen kan brukes til "speil " når man tar bilde av seg selv. Klokken sklir mot høyre og kommer inn fra vesntre inn fra venstre i standbymodus. TØFT!

 

Kameraet er vannvittig bra! Sammenlignte med ST55 og det er overlegent. Har i tillegg 9 MB minne!!

 

Denne har elkjøp fått inn nå på www.elkjop.no til en pris på 4600,- uten abb og ned til 2690,- med.....men altså 04.11.03 er datoen :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor får du kjøpt den for kr.2700,- gjennom jobben?

Har i lengre tid vurdert å kjøpe en samsungtelefon. Bestemte meg først for en s300m pga den lille størrelsen. Men så fikk jeg høre om e700, og nå er jeg ikke så sikker lenger. Er e700 mye større enn s300m?

Liker størrelsen på s300m!

Lenke til kommentar

Elkjøp har ikke forhåndssolgt nei, men totalt i Norge! Om du får den 04.11.03 må du sjekke med Elkjøp. Den SLIPPES da...

 

Kameraet på ST55 er definitivt brukbart....Ikke det beste men blant de beste på markedet...VGA format men bildene blir noe uklart. Se test og bilder på www.mobile-review.com De har også test av E700----Visste dere at E700 kommer i TO farger? sølv og indigo blue samt sølv. Altså HELE i sølv... :D

 

E700 er litt større en S300 / S300m, men ikke mye. Dessuten er antenna borte! Har hatt S300 og ville ikke tvilt...Har silklet på denne i mange månder jeg :-) Den samt Panasonic X70 ( bare vent....DEn er RÅ! ) samt ST55. Den har jeg nå ( PS: selges ny for 2700,- :-) )

 

Geddi74: jobber i bransjen.... :yes:

Lenke til kommentar
Lurer på å heller vente på E710 som har blitz. Noen som har noen meninger om dette?

Når kommer E710 da?

 

Jeg har forresten også fått anledning til å trykke litt på E700, likte den ja!

Og det er når man ser det kameraet der, at man ser hvor elendig T610 sitt egentlig er. Men E700 kunne gjerne vært en smule slankere og mindre, og hatt litt "rundere" former...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...