Gå til innhold

Hvaslags kodek må jeg ha?

Carl M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel... har en film her som jeg gjerne skulla ha sett. "The Ring" klarer jeg ikke å få til lyden :mad: . Har divX codec 5.1 ellerno :roll:

-Noen som har forslag? :p:

Skulle til å se filmen jeg og nå. Manglet lydcodec. *laster ned Gspot*...

Håper det virker

EDIT: Nå virker The Ring. Jeg trengte ac3-codecen...

Lenke til kommentar
Vel... har en film her som jeg gjerne skulla ha sett. "The Ring" klarer jeg ikke å få til lyden :mad: . Har divX codec 5.1 ellerno :roll:

-Noen som har forslag? :p:

Skulle til å se filmen jeg og nå. Manglet lydcodec. *laster ned Gspot*...

Håper det virker

EDIT: Nå virker The Ring. Jeg trengte ac3-codecen...

Hvor fikk du tak i den da? :shrug:

Lenke til kommentar

For å gjøre det enkelt:

Uninstaller ALLE codecer. Så stikker du til www.doom9.org og laster ned ffdshow. Det er et filter og nå skal alle filmene dine, uansett hva, fungere perfekt.

Btw - skru av alt lys når du skal se filmen og sørg for å stikke på dass først. Det er SKUMMELT! :D

Lenke til kommentar
For å gjøre det enkelt:

Uninstaller ALLE codecer. Så stikker du til www.doom9.org og laster ned ffdshow. Det er et filter og nå skal alle filmene dine, uansett hva, fungere perfekt.

Btw - skru av alt lys når du skal se filmen og sørg for å stikke på dass først. Det er SKUMMELT! :D

Tusen takk! :D , har vaert innpå siden før men hadde ikke peiling på hva jeg skulle lete etter :roll: ... *laste ned laste ned :p:

-Men du? - må jeg unistalle divx codecene og? :shrug:

-SKUMMELT? - uff da jeg som syntes villmark var skummel :lol:

Lenke til kommentar

Ja, du bør uninstallere ALT av codecs. Hvis ikke kan du få problemer med overlapping. Det hadde jeg, nettop når jeg skulle se filmen The Ring på PCen. Så faktisk de første 10 minuttene av filmen hvor de eneste to skikkelige fargene var gult og blått. Det var den råeste effekten jeg noensinne har vært borti, men så var det litt lettere å følge med på filmen etter at jeg la inn ffdshow da :)

Villmark har jeg ikke fått sett enda, men denne er så skummel at det fremdeles går grøssere opp gjennom meg ved å tenke på den. Tilogmed Scary Movie 3 sine parodier på den var skumle :)

Lenke til kommentar
:D:D Nå virket det :D:love: yess ffdfilter + audiofilter.

Jess JESS tusen takk blib - Utrykke litt fjortiss lykke :lol:

Åååh, den lykke kommer nok snart til å være fullstending utvisket av redsel og frykt for ei lita jente med syyyke evner... :mrgreen: Og da vil du nok kanskje ikke være like glad for at du fikk den til å fungere :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...