merterje Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg har koblet PCn til 2 høytalere når jeg høre musikk på Spotify. Men det er ikke innstillinger for bass, diskant... på høytalerne, så jeg lurer på om det går an å instille det på PCn ? Finner ikke slike muligheter under Lyd. Bruker Lenovo Window 8. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 De fleste lydkort, både integrerte og eksterne/dedikerte, pleier å ha diverse instillinger som EQ etc. På noen maskiner må man laste ned spesifikke drivere eller software for å få tilgang til de. Da får man et eget ikon på oppgavelinjen (der ved klokka) som kan hete f.eks. "Realtek HD audio manager" eller "Sound Blaster Control Panel" eller lignende. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Jeg fant noe Sound Blaster Control Panel ved søking på nettet. Jeg er ikke sikker ennå, men kanskje jeg skal laste det ned ? http://www.soundblaster.com/software/sound-blasteraxx-control-panel.aspx Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Sjekk i enhetsbehandling hva slags lykort du har før du laster ned og installerer noe. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Under lyd i enhetsbehandling fant jeg : Conexant SmartAudio HD uten at jeg skjønner stort mer av det, eller hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Søk i Windows eller kontrollpanel etter Conexant eller smartaudio, så finner du kanskje det du leter etter.... Lenke til kommentar
merterje Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 fant Smartaudio, men det var ikke slike innstillinger der, vet ikke hvilke program jeg heller kan laste ned som kan gi muligher til å justere bass, diskant....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå