swahili123 Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Hadde tenkt å kjøpe noe klær, også har jeg muligheten å betale med kort eller faktura, jeg prøver faktura men det fungerer ikke fordi jeg er 1996 (17år straks 18). Har nettbank og alt det er i orden, er det da krise om jeg skriver 95 istedenfor? Får jeg betalt og alt er greit da? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Får du fullført orderen så har du ikke gjort noe galt nei. Lenke til kommentar
swahili123 Skrevet 10. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Får du fullført orderen så har du ikke gjort noe galt nei. Jeg bruker jo en falsk alder da så jeg ville nå tro det var galt? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2014 Rapporter Del Skrevet 10. september 2014 Nei du trykket feil Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Ja, og tilfeldigvis var den "feilen" det som skulle til for å oppnå det en ville. Helt tilfeldig, naturligvis.... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 11. september 2014 Rapporter Del Skrevet 11. september 2014 Hvis det er vanlig faktura går det vel greit, hvis det er noe Klarna greier trenger du vel fødselsnummer og slikt. Hvis det er førstnevnte er det jo ingen som finner ut det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå