-balder- Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Etter 10 telefoner 4 E-poster 20 dager sendte jeg følgende: Ok nå er jeg temmelig møkk lei dette her Ser ut som dere gir f#%# i alle kundene deres, alle kan bli forsinket, men da koster det ikke mye å sende ut en tilbakemelding på mail, og om dere har 1000 stk å sende til så er det deres problem. Dere har tapt dere veldig og må nok skifte firma navn hvis dere skal bli værende i markedet fremover. Jeg har hørt mange som er misfornøyd med dere, og at dere i tillegg har løyet dem mitt opp i tryne. Anklager dere ikke for å ha løyet til meg, med det har dere heller ikke hatt mulighet til ettersom dere ikke svarer på mail, eller tar telefonen Derfor kan dere trykt se på dette som en avbestilling av ordre id: XXXX Lenke til kommentar
Prox Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Balder, du har et godt poeng, men du bør da for (sitat) F#%# skjerpe deg ! Du kommer ingen veg med å være lite seriøs.. Skal du oppnå noe må du ha en konkret og seriøs tone, og ikke det der tryne greia som du serverte.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 tror ikke man skal ha så høye tanke om topline.no, så man må si ting i klartekst. Hadde de lest på forumet innemellom, ville de kansje skjønt at de burde skjerpe seg MYE om de forstatt skal kunne fortsette. Virker ikke som de bryr seg så mye men men... jeg skal stikke innom sjappa endag og fritte de litt ut og teste litt kunnskap og sånn, kan bli morsomt ja... gir tilbakemelding..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå