Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Filmkveld med jenta

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har et bra tips ang det med filmkveld med jente? Planen er å lage noe mat sammen og deretter se film. Vi har tekstet mye på sms og har møttes et par ganger. Vi har god kjemi! :)

Det jeg lurer mest på er når vi ser på film: fremgangsmåten fra å sitte hver for oss til å sitte tett inntil hverandre? Det er en nokså lang soffa. Jeg føler at det ikke er bare å sette seg ned tett inntil henne med en gang...kan kanskje bli kleint, og vet ikke hvordan hun kan ta det...
Noen som har en god fremgangsmåte rundt dette?

Mvh Meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett deg ved siden av, men ikke oppå henne. Hvis TV'en er mot den ene siden så kan det være smart å sitte sånn at det blir naturlig for henne å lene seg mot deg og ligge i armkroken din etter hvert.

Valgt film ennå?

Takk for svar! :)

Ja TV`en står faktisk litt skrå i forhold til soffaen ;) Nei ikke valgt film ennå..

Lenke til kommentar

Prøv og eskalere sakte ved å legge hånda di nærme hennes, så kan du som tiden går prøve å poke hånda hennes forsiktig med fingrene dine, om hun poker deg tilbake kan du med sikkerhet begynne å holde hender med henne. Derfra er det ganske enkelt og naturlig at dere blir mer intime sammen, som å f.eks holde rundt henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det jo perfekt hvis du sitter litt bak henne :)

Vet du hva slags filmer hun liker? Kjedelige filmer kan jo være en fordel på sånne kvelder av og til da ;)

Nei har ikke hva hun liker...ja ser det med kjeldig film ja ;) men tenker det blir lett komedie det letter stemingen tenker jeg :)

Prøv og eskalere sakte ved å legge hånda di nærme hennes, så kan du som tiden går prøve å poke hånda hennes forsiktig med fingrene dine, om hun poker deg tilbake kan du med sikkerhet begynne å holde hender med henne. Derfra er det ganske enkelt og naturlig at dere blir mer intime sammen, som å f.eks holde rundt henne.

God ide :)

Edit: slått sammen dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Legg mange bøker i ene litt ut i fra ene enden av sofaen. La bøkene være av den smarte typen. La jenten være en liten stund alene på rommet. Hun smugkikker nå på bøkene dine, og sitter samtidig på den delen av sofaen som er mest plass, men ikke så mye plass at hun kan sitte langt unna. Kom inn på rommet igjen, sett deg inntil jenten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...