Teemonster Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hei, kanske i feil seksjon men spør alikevel: Har alltid pleid å spille med bordet som musematte (altså uten musematte) men der jeg bor nå så er det noen riper i bordet som gjør at musen lagger når den går over dem, så da lurte jeg på om det er mulig å lakkere polere? bordet slik at det blir flat nok til at jeg ikke trenger musematte? Noen som vet eller har prøvd ? Endret 10. september 2014 av Teemonster Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Vil det ikke være mye enklere å ha en liten musematte..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hva er grunnen til at du ikke bruker musematte? Det må da være mye bedre å bruke, polert bord eller ikke? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Spørs på bordet og ripene. Er det heltre, så kan du pusse det ned. Er det finér, så er det ikke så mye å gjøre. Er det lakkert, så går det an å fylle i ripene med et nytt lag lakk. Eller pusse ned og lakkere på nytt. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Med musen på bordet føles det som at den glir på is , null motstand, mens på musematten må man "dra på litt" for å få bevegelsen i gang, men jeg får vel bare venne meg til å bruke musematte =( Eller kjøpe nytt bord da ;D edit:kan hende det bare er musematten min som suger da jeg får prøve en "high end" en , hva nå enn det er Endret 10. september 2014 av Teemonster Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kjøp deg musmatte av metall eller glass da vel? Blir ikke bordplaten din slitt? 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 På treflater får jeg mye mer musakselerasjon med min G700. Grunnen til at jeg bruker musematte uansett er fordi jeg enkelt kan plukke den opp og riste av den hvis den blir skitten (stein, smuler og lignende som riper opp undersiden av musa). Jeg vasker selvfølgelig av og til, men enklere å bare riste av matta under en game for eksempel. Mattene jeg bruker er på 20,5*22,5cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå