aklla Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 trenger noen å samarbeide med i starwars galaxies, på starsider serveren, har ett lite hus... er litt ensomt å vandre ute i galaxen helt alene... vil helst være med i en klan eller alliance. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 trenger noen å samarbeide med i starwars galaxies, på starsider serveren, har ett lite hus...er litt ensomt å vandre ute i galaxen helt alene... vil helst være med i en klan eller alliance. Flytt til Eclipse og sjekk ut www.swg-norway.com Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 huh, trodde at det var en reell kontaktanonse her på hardware-forumet jeg! Spiller selv ikke SWG, men håper du finner noen å "bo" sammen med. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Høhø, når jeg leste topicen trodde jeg du hade kommet feil, at du skulle til "Reisesjekken" eller noe sånt Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hehe....hoppa litt i brystet mitt og gitt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 var liksom det som var meningen med topicen, nesten litt på kanten, men fortsatt korrekt, og ja har funnet meg en jeg kan samarbeide med, og var vist ikke på starsider serveren, men shadowfire, jeg trykkte sikkert feil når jeg laget kontoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå