sector Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Har nesten ikke inne noen apper lenger. Ingen musikk som jeg vet om hvertfall, ikke noen musikk-app på den heller. Jeg får prøve å gjenomrette den til fabrikkinstillinger igjen ja, og sette den opp igjen. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Har nesten ikke inne noen apper lenger. Ingen musikk som jeg vet om hvertfall, ikke noen musikk-app på den heller. Jeg får prøve å gjenomrette den til fabrikkinstillinger igjen ja, og sette den opp igjen. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Maxma Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Talkmore støtter enda ikke Apple Watch. Men kan jeg allikevel få tak i vanlig eSIM fra Talkmore og aktivere de på Apple Watch'en? Jeg vil jo tro dette vil fungere uansett om Talkmore sier dem ikke støtter Apple Watch. Noen andre her som har prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 (endret) 7 hours ago, Maxma said: Men kan jeg allikevel få tak i vanlig eSIM fra Talkmore og aktivere de på Apple Watch'en? Man får vel ikke tak i eSIM? Den er innebygget i AW (forutsatt cellularmodell). Endret 20. november 2020 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Kjøpe Apple Watch Series 5 eller SE? Uten cellular. begge koster det samme. Er vel kanskje greit å bare kjøpe det nyeste eller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 (endret) Sitat The Series 5 has a benefit of ECG and Always-on display over the Watch SE, but just for those 2 major differences which would affect the battery life, the watch SE may just last longer till the end of the day, compared to Series 5. ( https://www.digit.in/features/wearable-devices/apple-watch-series-6-vs-series-5-vs-se-the-right-apple-watch-for-you-56497.html ) Always on displayet I Watch series 5 er ganske okay å ha da. SE har i utgangspunktet displayet fra Apple Watch 4. Jeg ville gått for en "5" over SE. Sitat The Apple Watch SE doesn't have an always-on display, with users having to raise their wrist to wake the display. Given this is a reversion to the system used in the Apple Watch Series 4 while using the same-sized display, it is probable that Apple is reusing the design of the Series 4 display in the SE. https://appleinsider.com/articles/20/09/15/compared-apple-watch-series-6-versus-apple-watch-se-versus-apple-watch-series-5 Endret 22. november 2020 av syar2003 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Ingen always on display burde være en deal-breaker. Det er det som gjør det til en klokke. Skal ha series 5 en gang etter nyttår. Følge litt med på tilbud. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Har hatt flere Apple Watch i løpet av årene, og Always on er en ganske flott funksjon. Hadde faktisk helt glemt hvor plagsomt det var når du løfter hånden og skjermen ikke reagerer på første forsøk. Anbefaler absolutt å kjøpe klokken som har med dette! Lenke til kommentar
bbios Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Skaffa en AW 6 cellular, Men av merkelig grunn tenkte æ ik på esim støttes kun av Telia og Telenor . så lurer på om hvis æ ordner e-sim, Vil klokka motta samtaler/meldinger som går til mitt telefon nummer? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Hei Akkurat kjøpt series 6, Nike Edition Irriterer meg grenseløst over at midt under løpeturen eller gåturen, så bare stopper den å ta tiden. Den går i pause-modus. Har både prøvd å sette den i «vann-modus», skrudd av automatisk pause, men ingenting hjelper. Noen som aner hva som er problemet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Har aldri opplevd det, men har opplevd at den går ut av appen og til hjem-skjermen selv om jeg har på vannlås. Men treningsøkten fortsetter i bakgrunnen så jeg kan hente den frem igjen. Hvilken app bruker du? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Den standard trenings-appen som følger med. Var først ute og løp og fant ut halvveis i økta at den gikk i pause-modus etter bare noen minutter. Samme skjedde i går når jeg gikk på tredemølle, plutselig i pause-modus. Utrolig irriterende😑 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Slå av at den automatisk skal starte eller stoppe treningsøkt. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Som nevnt over er automatisk pause skrudd av. Så jeg aner virkelig ikke hvorfor det skjer. Skjedde også under styrkeøkta i dag. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Sjekk tipsene her hvis man svetter mye eller klokka løsner så går treningen i pause når klokka mister kontakt med huden https://discussions.apple.com/thread/7636540 Endret 24. januar 2021 av Megaoctane Lenke til kommentar
flekken Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Har en ny Apple Watch med esim. Da skal man kunne ringe og sende sms fra klokka når iPhonen ikke er i nærheten eller er slått av. Men får bare til å ringe, og ikke sende sms, når iPhonen er av. 😗 (Til andre apple enheter får jeg både sms`et og ringt) Noen som vet noe om dette. Skal det være slik ? Blir glad for svar eller tips. ☺️ Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 flekken skrev (2 timer siden): Har en ny Apple Watch med esim. Da skal man kunne ringe og sende sms fra klokka når iPhonen ikke er i nærheten eller er slått av. Men får bare til å ringe, og ikke sende sms, når iPhonen er av. 😗 (Til andre apple enheter får jeg både sms`et og ringt) Noen som vet noe om dette. Skal det være slik ? Blir glad for svar eller tips. ☺️ På iPhone: Innstillinger - Meldinger - Send som SMS - Slå på den På Watch: Min klokke - Meldinger - Gjør som iPhone - Sett hake ved den Hjalp det? Lenke til kommentar
flekken Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 BigZ12 skrev (1 time siden): På iPhone: Innstillinger - Meldinger - Send som SMS - Slå på den På Watch: Min klokke - Meldinger - Gjør som iPhone - Sett hake ved den Hjalp det? Nei dessverre. Har prøvd dette før også. Merkelig i grunn. Flere tips. Eller er det kun støtte for andre Apple enheter ? Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 flekken skrev (10 timer siden): Nei dessverre. Har prøvd dette før også. Merkelig i grunn. Flere tips. Eller er det kun støtte for andre Apple enheter ? Står nummeret ditt under her? Eller bare epost-adressen for icloud? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg jobber med å teste pulsklokker, og fikk nylig tilsendt Apple Watch 6 fra Apple for å teste denne. Må innrømme jeg har vært skeptisk til Apple Watch til trening, og særlig med tanke på batteritid. Men, jeg må bare si hvor utrolig imponert jeg er. Så langt har jeg aldri testet en klokke med her presis pulsmåling enn denne, og batteritiden som skulle være så dårlig, imponerer også voldsomt. I det hele tatt, jeg kvier meg allerede til denne skal sendes i retur. Fantastisk klokke som jeg i utgangspunktet trodde var litt oppskrytt, men som jeg nå ser på som undervurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå