Ropel Skrevet 3. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2019 Det er styrt av språk og region. Må godkjennes av landets myndigheter. https://www.igeeksblog.com/how-to-get-ecg-on-apple-watch-series-4-outside-the-us/ https://www.igeeksblog.com/category/apple-watch/ Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2019 Det er styrt av språk og region. Må godkjennes av landets myndigheter. https://www.igeeksblog.com/how-to-get-ecg-on-apple-watch-series-4-outside-the-us/ Er ikke styrt av hverken språk eller region på enhetene.Men både iPhone og Watch må være kjøpt i USA foreløpig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Er ikke styrt av hverken språk eller region på enhetene. Men både iPhone og Watch må være kjøpt i USA foreløpig. Det blir vel bare enablet i vår region når det blir godkjent av myndighetene. Man vil ikke trenge spesielle enheter . Apple released watchOS 5.1.2 with ECG feature but unfortunately using it outside the US is not possible. This update enables ECG only to devices bought in the United States of America.Det står jo klart og tydelig i linken jeg har vedlagt. Endret 3. februar 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2019 Det blir vel bare enablet i vår region når det blir godkjent av myndighetene. Man vil ikke trenge spesielle enheter . Det står jo klart og tydelig i linken jeg har vedlagt. Ja på enheter kjøpt i vår region, men når du skriver region tenker jeg til regionen som telefonen er satt til i innstillinger. For både telefonen min og klokka er satt til norsk på region-innstillinger og EKG fungerer:) Lenke til kommentar
Ropel Skrevet 3. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) .. Endret 10. februar 2019 av Ropel Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2019 Ja på enheter kjøpt i vår region, men når du skriver region tenker jeg til regionen som telefonen er satt til i innstillinger. For både telefonen min og klokka er satt til norsk på region-innstillinger og EKG fungerer:) Må være kjøpt i USA ja. På samme måte som at amerikanere som kjøper f.eks klokken i Europa ikke vil få EKG til å fungere i USA, selv ved å bytte region og språk. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2019 Sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe meg en Apple watch 4 lte. Har en Apple 3 uten lte idag og lurer på om fler av dere som har godt fra 3 til 4. Er det noen merkbart forskjell på klokkene som tilsier at jeg bør velge 4 eller er ikke forskjelle så stor. Håper noen kan fortelle litt om sine erfaringer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har selv Apple Watch 3, og har vurdert å oppgradere til Watch 4 eller Watch 4 LTE. Det som bekymrer meg mest er batterilevetiden på LTE versjonen :/ Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 2. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg gikk selv fra nest siste til siste gen men uten lte. For meg så ble større skjerm og mer info på samme skjerm nok for at jeg er fornøyd med byttet. Lader hver tredje dag. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2019 Hei. Kjøpte en Apple Watch til modern og fikk den i dag. Skulle sette opp klokka mot en Samsung telefon, men det var jo ikke så lett... Har jeg virkelig bomma totalt her. Funker klokka kun mot iPhone? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2019 Tviler på at det lar seg gjøre. Og hadde det vært mulig ville nok funksjonaliteten vært veldig begrenset. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Tviler på at det lar seg gjøre. Og hadde det vært mulig ville nok funksjonaliteten vært veldig begrenset.Herregud...Jeg hater og elsker Apple... Hjertelig takk for svar. Endret 4. mars 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 4. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2019 Herregud... Jeg hater og elsker Apple... Hjertelig takk for svar. hahaha her Torbjørn og takk for sist. Hva i svarte gjør en Apple Watch sammen med en samsung hahaha men ja love hate 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) hahaha her Torbjørn og takk for sist. Hva i svarte gjør en Apple Watch sammen med en samsung hahaha men ja love hate Jeg er så dypt inne i eple-verdenen at jeg ikke engang kom på å undersøke. Får selge den igjen Kjøpte forresten på Power sin DNB kampanje, så om noen vil kjøpe en ny Apple Watch 4 4g 40mm hvit til god pris,så gi beskjed. Endret 10. mars 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2019 Er det mulig å høre på p4 eller p3 på apple watch 4 og evt. hvordan gjør jeg for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 28. mars 2019 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2019 Har oppdatert iPhonen til iOS 12.2 og Apple Watch Series 4 til watchOS 5.2, da fikk jeg opp EKG appen på klokken! Link til DinSide sak om EKG målingen å komme i gang. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 6. april 2019 Rapporter Del Skrevet 6. april 2019 Sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe meg en Apple watch 4 lte. Har en Apple 3 uten lte idag og lurer på om fler av dere som har godt fra 3 til 4. Er det noen merkbart forskjell på klokkene som tilsier at jeg bør velge 4 eller er ikke forskjelle så stor. Håper noen kan fortelle litt om sine erfaringer. Gikk fra series 3 (var vel uten GPS? hvis jeg ikke husker helt feil) til nyeste med e-sim og 4G. Merker ikke et fnugg forskjell på batteritid. Bruker ganske så nøyaktig 50% hver dag både med de eldre og den nyeste klokka. Dette er den fjerde klokka jeg eier, så har hatt nesten alle. Bruker klokken utelukkende til å se varslinger og styre volum på AirPods, og fått lite ut av den større skjermen. Dersom jeg starter musikk eller telefonsamtale på telefonen og går vekk fra telefonen kobler den seg ikke direkte over til klokken, så du må "starte" opp fra klokka. Sikkert med god grunn, men nok til at det hele er et bomkjøp for min del. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. april 2019 Rapporter Del Skrevet 7. april 2019 Er det ikke sånn med alle årlige oppdateringer til Apple. Ofte ingen killer feature. Mer en ekstremt forsiktig evolusjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2019 Rapporter Del Skrevet 7. april 2019 Gikk fra series 3 (var vel uten GPS? hvis jeg ikke husker helt feil) Serie 0 (7000) og serie 1 var uten GPS, mens fra serie 2 har alle GPS. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 14. april 2019 Rapporter Del Skrevet 14. april 2019 Serie 0 (7000) og serie 1 var uten GPS, mens fra serie 2 har alle GPS. Kan det mulig stemme at serie 2 hadde en versjon uten GPS? Husker jeg kjøpte en klokke hvor jeg fikk tilbud om å kjøpe med eller uten gps, har på følelsen at dette var series 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå